زنگ انقلاب در زرند نواخته شد

مراسم زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در هنرستان طالقانی شهرستان زرند با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین برگزار گردید.

فرماندار زرند در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والا مقام و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به بیان سخنانی در مورد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ پرداخت

به گزارش “صدای زرند” به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، رضا کرمی در این مراسم اظهار داشت: کشور ایران قبل از انقلاب هیچ آبادانی نداشتیم و کشورهای استعماری ثروت ما را به یغما می بردند و کسی هم حق اعتراض نداشت.

ZangEnghelab

وی در ادامه بیان داشت: با چنین شرایطی مردم ایران با اتحاد و هم دلی و با رهبری امام (ره) انقلاب کردند و به پیروزی نائل آمدند.

فرماندار زرند در ادامه به بحث جنگ نرم و تحریم های دشمان اشاره کرد و خاطر نشان کرد دشمن در طول ۸ سال جنگ وقتی دید که نمی تواند در برابر ملت ایران کاری از پیش ببرد به جنگ اقتصادی و فرهنگی روی آورده تا از این طریق بتواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند.

کرمی گفت همه آحاد مردم و مسئولین وظیفه داریم که با هوشیاری و با دقت کامل در برابر جنگ فرهنگی دشمن مقابله کنیم و به فضل الهی در این زمینه هم به پیروزی برسیم.