معاون سابق استاندار کرمان:

همشهریان زرندی نباید از پولدار شدن یکدیگر نگران شوند

معاون سابق استاندار کرمان با عنوان اینکه امروز فرصت سرمایه گذاری زیادی در شهرستان زرند می باشد، گفت: امروزه همشهریان زرندی نباید از پولدار شدن یکدیگر نگران شوند چون که با پولدار شدن یک فرد دیگران نیز پولدار می شوند.

معاون سابق استاندار کرمان با عنوان اینکه امروز فرصت سرمایه گذاری زیادی در شهرستان زرند می باشد، گفت: امروزه همشهریان زرندی نباید از پولدار شدن یکدیگر نگران شوند چون که با پولدار شدن یک فرد دیگران نیز پولدار می شوند.

 

seyf allahi961207

به گزارش صدای زرند، “ابوالقاسم سیف‌ اللهی” در همایش برنامه ریزی اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری با بیان اینکه سرمایه گذاری تنها برای یک شهرستان مهم نمی باشد و بلکه مهم تر از آن فرهنگ سازی و انسان هایی هستند که این سرمایه گذاری را ایجاد کرده اند، اظهارداشت: فرصت ها به سرعت می گذرند و باید قدر این فرصت ها را بدانیم.

 

وی با عنوان اینکه امروز فرصت سرمایه گذاری زیادی در شهرستان زرند می باشد، خاطرنشان ساخت: امروزه همشهریان زرندی نباید از پولدار شدن یکدیگر نگران شوند چون که با پولدار شدن یک فرد دیگران نیز پولدار می شوند.

 

معاون سابق استاندار کرمان افزود: امروزه شهرداری و مسئولین نباید بترسند که مردم پولدار شوند و آن ها را نیز رقیب خود قرار ندهند.

 

وی با اشاره به اینکه ثروت زیادی در شهرستان زرند است و آینده شهرستان زرند بسیار روشن است، تصریح داشت: امروزه کارخانجات و مجموعه های متعدد صنعتی سرمایه گذاری خوبی در این شهرستان کرده اند.

 

انتهای پیام/