نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان:

هدف گذاری در شهرستان زرند به سمت توسعه اقتصادی پیش رفته است

نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه  هدف گذاری در شهرستان زرند به سمت توسعه اقتصادی پیش رفته است، گفت: امروز صنایع مادر در شهرستان زرند راه اندازی شده است.

نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه  هدف گذاری در شهرستان زرند به سمت توسعه اقتصادی پیش رفته است، گفت: امروز صنایع مادر در شهرستان زرند راه اندازی شده است.

 

amiri961207

به گزارش صدای زرند، “حسین امیری” در همایش برنامه ریزی اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری با بیان اینکه امروزه برای اینکه استان کرمان رونق پیدا کند باید تولیدات در این استان افزایش یابد، اظهارداشت: چند سالی است برای توسعه شهرستان زرند جهت گذاری دلشته ایم که خوشبختانه در این خصوص ریل گذاری بسیار خوبی صورت گرفته است و این شهرستان آماده سرمایه گذاری در بخش های وابسته می باشد.

 

وی با عنوان اینکه هدف گذاری در شهرستان زرند به سمت توسعه اقتصادی پیش رفته است، خاطرنشان ساخت: امروز صنایع مادر در شهرستان زرند راه اندازی شده است.

 

نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه در حالی که واحدهای تولیدی بسیاری در کشور دچار مشکل بودند واحدهای تولیدی زرند مشکلی نداشتند فقط واگن سازی یکی دو ماه مشکل داشت که رفع شد و اکنون با جدیت به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

وی اضافه داشت: یکی از مشکلات در بحث اشتغال عدم مصرف در تولیدات خودمان است که باید با فرهنگ سازی این مشکل رفع شود.

 

امیری با بیان اینکه واحد های خرد در شهرستان زرند باید مشاوره داده شوند، تصریح داشت: یکی از فرصت های سرمایه گذاری در شهر زرند استفاده از بافت قدیم و ترمیم و مقاوم سازی آن می باشد که دولت تسهیلات خوبی در این راستا می دهد.

 

وی در راستای بیان ظرفیت های اشتغال زایی گفت: در کشور برای ظرفیت کک سازی و فولاد پیش بینی شده نیاز به بیش از ۳ میلیون تن کنسانتره زغالسنگ داریم در حالی که امروز در کشور حدود یک و نیم‌ میلیون تن زغالسنگ تولید می شود لذا به این معناست که در زغالسنگ هنوز جای کار و اشتغال زایی بیشتر نیاز دارد.

 

نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه یک واحد گندله با تولید ۱ میلیون تن گندله، یک واحد کنسانتره با تولید ۱ میلیون تن کنسانتره، یک واحد آهن اسفنجی با تولید ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی کلنگ زنی می شوند، گفت: همچنین کارخانه گندله جلال آباد با حضور معاون اول رئیس جمهور در جلال آباد افتتاح می شود.

 

وی ادامه داد: گردشگری معدن نیز ظرفیت بسیار خوبی برای شهرستان زرند می باشد.

 

امیری با اشاره به اینکه در سال جاری ۲۰ هزار تن پسته در زرند برداشت شده است، ادامه داد: تنها ۱۰ درصد این مقدار در زرند سرمایه گذاری شود ظرفیت خوبی را برای این شهرستان به وجود می آورد.

 

انتهای پیام/