رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند خبرداد:

برگزاری اولین جشن گرامیداشت مادران زرندی در سالروز میلاد حضرت فاطمه(س)

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند از برگزاری اولین جشن گرامیداشت مادران زرندی در سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) خبرداد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند از برگزاری اولین جشن گرامیداشت مادران زرندی در سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) خبرداد.

 

ahmad rashidi

احمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، اظهارداشت: اولین جشن گرامیداشت مادران زرندی در سالروز میلاد خجسته دردانه عالم هستی دختر گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و به منظور پاسداشت مقام بی همتای مادر در زرند برگزار خواهدشد.

 

وی با تاکید بر سنت های اصیل اسلامی در خصوص پاسداشت مقام زن در زرند، ابرازداشت: با توجه به سنت های ارزشمندی که در بین شهروندان زرندی در مورد تکریم مقام زن و مادر بر آن شدیم تا این جشن به شکل شایسته ای و با تاکید بر اجرای برخی از رسوم و آیین های زرندی جشن میلاد حضرت زهرا(س) بطور ویژه و خاصی با مشارکت بخش خصوصی برگزار شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند تصریح کرد: با توجه به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه بیشتر بر تمرکز زدایی با حمایت های انجام گرفته اولین موسسه فرهنگی تک منظوره در زرند با رعایت کلیه موازین قانونی موفق به اخذ پروانه فعالیت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شد و اجرای برنامه جشن گرامیداشت مادران زرندی بطور کامل به این موسسه واگذار گردید تا ضمن اجرای برنامه های سیاستهای اقتصاد مقاومتی اجرای برنامه های فرهنگی هنری بصورت تخصصی به خود هنرمندان واگذار گردد.

 

وی در خصوص شرایط حضور در این مراسم افزود: خانواده های علاقمند می توانند با مراجعه به امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از جزئیات شرکت با خبر شوند.

 

انتهای پیام/