احمدی‌نژاد سبد کالا می‌گیرد (+عکس)

بر اساس اعلام مسئولان، توزیع سبد کالا از امروز (یکشنبه) آغاز می‌شود اما بسیاری از اقشار کم‌درآمد که مستحق دریافت این سبد هستند از جمله کشاورزان، رانندگان تاکسی و خودروهای سنگین، قالیبافان، دستفروشان و کارگران فصلی و … در لیست نهایی جایی ندارند.

بسیاری از اقشار کم‌درآمد که مستحق دریافت این سبد هستند در لیست نهایی اعلام شده جهت دریافت سبد کالا جایی ندارند این در حالی است که برخی دیگر از دهک‌های بالای جامعه – که ظاهرا از اقشار فوق برخوردارترند – می‌توانند این سبد را دریافت کنند.

صدای زرند: به گزارش بوتیا نیوز به نقل از ایسنا، بررسی‌ها نشان داد که محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین کشورمان مشمول دریافت سبد کالا می‌شود.

این در حالی است که معاون اول و تعدادی از وزرای کابینه احمدی‌نژاد در حرکتی نمادین از دریافت یارانه انصراف دادند تا بتوانند دیگر شهروندان را به این کار ترغیب کنند اما هرگز خبری از انصراف خود احمدی‌نژاد از دریافت یارانه منتشر نشد.

محمود احمدی‌نژاد عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران است و میزان دریافتی این گروه از جامعه به نسبت کارگران و رانندگان تاکسی میزان قابل توجهی تفاوت دارد.

تصویر زیر، سامانه اعلام مشمولان دریافت سبد کالا را به همراه بخشی از کد ملی احمدی‌نژاد نشان می‌دهد که با وارد کردن آن در سامانه مربوطه مشخص شده وی مشمول دریافت سبد کالا شناخته شده است.

YaraneKalaAhmadinejad