غرب از قدرت نظامی ایران هراس دارد

فرماندار زرند: غرب از قدرت نظامی ایران هراس دارد فرماندار زرند گفت: غرب از قدرت نظامی ایران هراس و ترس دارد. به گزارش”صدای زرند” به نقل از  تسنیم، رضا کرمی شامگاه سه‌شنبه در گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شمال استان کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی زرند اظهار کرد: با توجه […]

فرماندار زرند:

غرب از قدرت نظامی ایران هراس دارد

فرماندار زرند گفت: غرب از قدرت نظامی ایران هراس و ترس دارد.
غرب از قدرت نظامی ایران هراس دارد

غرب از قدرت نظامی ایران هراس دارد

به گزارش”صدای زرند” به نقل از  تسنیم، رضا کرمی شامگاه سه‌شنبه در گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شمال استان کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی زرند اظهار کرد: با توجه به وضعیت فعلی حاکم بر جهان بصیرت، آگاهی و حضور در صحنه دانشجویان لازمه برنامه ریزی و تصمیم گیری بهتر و کارآمد در راه تحقق اهداف و برنامه‌ها است.
فرماندار زرند با اشاره به وضعیت موجود کشور تصریح کرد: ایران اسلامی در ابتدای انقلاب و در شرایطی که هنوز چند صباحی از عمر با برکت خود را سپری می‌کرد با هجوم دیوانه وار عراق مواجه شد.
کرمی با بیان اینکه این کشور با کمک قدرت‌های بزرگ استکباری و همراهی دولت‌های دست نشانده عرب منطقه مسیر رشد ایران اسلامی را پر تلاطم کرد،افزود: خوشبختانه با وجود همه این سختی‌ها در سایه رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام (ره) کشورمان به ثبات و پیشرفت ستودنی دست یافت.
فرماندار زرند با اشاره به  اینکه غرب از قدرت نظامی ایران هراس و ترس دارد،افزود: امروز ایران به جایگاهی رسیده که جنگنده تولید می‌کند و  پهپاد می‌سازد.کرمی تاکید کرد: دنیا باید بپذیرد که ایران اسلامی امروز به یکی از قدرت‌های بزرگ نظامی دنیا تبدیل شده است.
فرماندار زرند اظهارکرد: این پیشرفت‌ها و برجستگی‌های علمی فرزندان رشید ایران اسلامی دشمنان را بر آن داشته تا این‌بار از جبهه اقتصادی به جنگ کشورمان آیند.
کرمی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد عرصه بر دانشمندان ایران تنگ شود، خاطرنشان کرد: اما دشمنان باز هم از عزم جدی ملت و فرزندان رشید کشورمان غافل هستند .