معاون خدمات شهری شهرداری زرند:

دستفروشان در شهر زرند ساماندهی می شوند

معاون خدمات شهری شهرداری زرند از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان شهر زرند در طی چند روز آینده خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری زرند از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان شهر زرند در طی چند روز آینده خبر داد.

 

dastforoshan

به گزارش صدای زرند، “رضا یزدانپناه” با بیان اینکه ما نمی توانیم به راحتی از معضل دست‌ فروشان عبور کنیم و باید به صورت اصولی و عملی با این موضوع روبرو شویم، اظهارکرد: مشکل تردد در رفت و آمد شهروندان و وسایل نقلیه، سد معابر عمومی علی الخصوص پیاده روها، بازار و … را می توانیم از مهمترین مشکلات دستفروشان و کسبه عنوان کرد.

 

وی افزود: هدف از ساماندهی دستفروشان افزایش رضایتمندی شهروندان، و همچنین کاهش بار ترافیکی و پاکسازی بازار و اطراف آن از دستفروشان، وانت بارها و عاملین سد معبر می باشد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری زرند با عنوان اینکه طی نشستهایی که با فرماندار، دادستان و مسئولین ذیربط در شهرستان داشتیم مقرر شد انتهای خیابان شهدای محراب برای تشکیل بازارچه موقت دستفروشان (صرفآ تا پایان خردادماه ۹۷) آماده و در اختیار آنها قرار گیرد، تصریح کرد: در صدد هستیم بانک اطلاعات کاملی از دستفروشان شهر تهیه نماییم.

 

وی اضافه داشت: تمامی دستفروشان بومی و ایرانی (ساکن زرند) با اخذ تعهد محضری بصورت موقت به فعالیت خود در محل جدید ادامه خواهند داد و دستفروشان غیر ایرانی جمع آوری خواهند شد.

 

یزدانپناه ادامه داد: امیدواریم با همکاری و تعامل تمامی شهروندان و دستگاههای خدمت رسان، نظیر دستگاه قضایی، فرمانداری، نیروی انتظامی، اصناف، راهنمایی و رانندگی و دیگر دستگاه‌های ذیربط بتوانیم در جهت ساماندهی دستفروشان در سطح شهر اقدامات اساسی تری انجام دهیم.

 

انتهای پیام/