مدیر عامل گروه صنعتی پلور سبز

۲۵۰ واگن مسافری قطار برقی تهران به مشهد در زرند تولید می شود

امام مدیر عامل گروه صنعتی پلور سبز گفت: راه‌آهن، شرکت چینی را که فاینانس قطار برقی «تهران ‌- مشهد» را بر عهده دارد موظف کرده تا واگن‌های خود را از ایران تهیه کند و به دنبال آن ۲۵۰ واگن این قطار توسط کارخانه واگن‌سازی زرند تولید می‌شود.

مدیر عامل گروه صنعتی پلور سبز گفت: راه‌آهن، شرکت چینی را که فاینانس قطار برقی «تهران ‌- مشهد» را بر عهده دارد موظف کرده تا واگن‌های خود را از ایران تهیه کند و به دنبال آن ۲۵۰ واگن این قطار توسط کارخانه واگن‌سازی زرند تولید می‌شود.

 

photo 2018 03 05 15 18 15

به گزارش صدای زرند، “سیدکیوان امام” افزود: کارخانه واگن‌سازی زرند ۲۶۰ پرسنل دارد که ۹۵ درصد این پرسنل بومی شهرستان زرند هستند.

 

امام از توسعه کارخانه واگن‌سازی زرند خبر داد و گفت: در طی تولید واگن‌های جدید برای قراردادهای منعقد شده طرح توسعه این‌ کارخانه را در پیش گرفته‌ایم و دو برابر ظرفیت کنونی توسعه پیدا می‌کند.

 

مدیر عامل گروه صنعتی پلور سبز با بیان این مطلب که با طرح توسعه این‌ کارخانه ۵۰۰ ‌شغل جدید ایجاد می‌شود، یادآور شد: راه‌آهن، شرکت چینی را که فاینانس قطار برقی تهران ‌به مشهد را بر عهده دارد موظف کرده تا واگن‌های خود را از ایران تهیه کند و به دنبال آن ۲۵۰ واگن این قطار توسط کارخانه واگن‌سازی زرند تولید می‌شود.

 

انتهای پیام/