رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند خبرداد:

فعالیت ۳ اکیپ گشت راهداری نوروزی در زرند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند از حضور مداوم و فعالیت ۳ اکیپ گشت راهداری نوروزی شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند از حضور مداوم و فعالیت ۳ اکیپ گشت راهداری نوروزی شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

 

yahya pourhabibi

“یحیی پورحبیبی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با تأکید بر فعالیت شبانه روزی راهداران سخت کوش در ایام نوروز، اظهارکرد: در ایام تعطیلات‌ ‌نوروز گشت های راهداری ‌و همکاران ‌کشیک این اداره در مسیرها و راه های‌ ‌ارتباطی شهرستان به صورت شبانه روزی حضور منظم، مداوم و فعال دارند.

 

وی به فعالیت گشت های راهداری در طرح نوروزی اشاره کرد و افزود: ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین این شهرستان با نیروهای مجرب در ایام نوروز در محورهای زرند-راور، زرند-کرمان، زرند-سیریز، زرند-رفسنجان و در گردنه های ده علیرضا، عیسی آباد و جرجافک مستقر شده و آماده ارائه خدمات‌ ‌به مسافران عزیز می باشند.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند در ادامه، انجام ممیزی راه ها در دوران سفرهای نوروزی را یکی از اقدامات مهم راهداری عنوان کرد و اضافه داشت: افزایش سطح سرویس دهی، ایمن سازی، رنگ آمیزی سرعت کاه ها، نصب تابلوها، ‌علائم و چراغ ‌های چشمک‌ ‌زن، ترمیم گاردریل‌ها، لکه گیری جزئی آسفالت ها، لایروبی دهانه پل ها در صورت بارندگی، شستشوی علائم، نصب بنرهای خوش آمدگویی و هشداردهنده و کنترل ناوگان مسافری باتفاق پلیس راه را از جمله خدمات قبل از آغاز سفرهای نوروزی این اداره دانست.

 

وی افزایش ضریب ایمنی راه ها، کاهش خطر تصادف، رفاه هر چه بیش تر مسافران و ارتقای سلامت تردد را از اولویت های اصلی این اداره بیان کرد و اذعان داشت: طرح راهداری نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۷ فرودین ماه سال آینده ادامه دارد و کارشناسان و راهداران شهرستان ضمن بازرسی دقیق محورهای حوزه استحفاظی، نسبت به آماده سازی و تأمین ایمنی مداوم راه ها اقدامات لازم را انجام می دهند.

 

پورحبیبی در ادامه از مسافران نوروزی خواست با اطلاع از وضعیت خودرو خود به لحاظ فنی، حتما تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیرچرخ را همراه خود داشته باشند و قبل از سفر نیز اطلاعات جاده ها را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ کسب کنند.

 

وی همچنین از گردشگران نوروزی خواست به نکات ایمنی و تابلوهای هشدار دهنده توجه و با دستگاه های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد سفری امن و بدون حادثه برای همه هموطنان عزیز باشیم.

 

انتهای پیام/