از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان رتبه اول کشور را کسب کرد

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در تحقق اهداف مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی سال ۹۵ رتبه اول را در بین ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور کسب کرد و استان های اردبیل و آذربایجان شرقی در این رتبه بندی دوم و سوم شدند.

بنا به اعلام وزارت آموزش و پرورش و پس از اعلام نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل آموزش و پرورش کشور، اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در تحقق اهداف مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی سال ۹۵ رتبه اول را در بین ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور کسب کرد و استان های اردبیل و آذربایجان شرقی در این رتبه بندی دوم و سوم شدند.

 

به گزارش صدای زرند بنا به اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با ۲۴ پله صعود نسبت به سال ۹۳، رتبه اول کشوری را در تحقق شاخص های عمومی و اختصاصی به خود اختصاص داد.

 

شایان ذکر است اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان سال ۹۴ هم در رتبه ۱۳ کشور در تحقق شاخص های عمومی و اختصاصی قرار داشت.

 

IMG 20180310 213000 118

 

این گزارش حاکی است، طی مراسمی و با حضور وزیر و شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش کشور و در گردهمایی مدیران کل ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور در چابهار از محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تجلیل شد.

 

در متن پیام تقدیر نامه وزیر آموزش و پرورش آمده است:

 

جناب آقای محسن بیگی
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

 

باسلام

آنانکه که در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به هر شکل و شیوه ای همت می گمارند و برای اعتلای گوهر ارزشمند این نهضت الهی، پای در عرصه کار، تلاش و خدمت به جامعه و مردم می گذارند سزاوار قدرشناسی اند.
بر همین اساس، از آنجا که در راستای آیین نامه اجرایی ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوبه شماره ۴۴۳۲۷/۴۲۲۵ تاریخ ۱۴/۱/۱۳۸۹ هیات وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک) و دستورالعمل اجرایی آن، طی فرآیند مستمر عملکرد سال ۱۳۹۵ دستگاه آموزش و پرورش به صورت مکانیزه از طریق سامانه جامع مدیریت عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفته، بر اساس نتایج حاصله، استان کرمان در تحقق اهداف مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی سال ۱۳۹۵ موفق عمل کرده و در بین ادارات کل آموزش و پرورش استان ها حائز رتبه اول شده است و چون جناب عالی در این موفقیت نقش موثری داشته اید بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خویش را از اهتمام، جدیت و مساعی ارزشمند شما اعلام می دارم و امیدوارم با عنایت خاص ایزدمنان در خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگیان همیشه موفق و سربلند باشید.

سید محمد بطحایی – وزیر آموزش و پرورش

 

انتهای پیام/