رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زرند خبرداد:

توزیع بیش از ۳ هزار بروشور چهارشنبه سوری در بین دانش آموزان زرندی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زرند از توزیع بیش از ۳ هزار بروشور چهارشنبه سوری در بین دانش آموزان زرندی خبرداد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زرند از توزیع بیش از ۳ هزار بروشور چهارشنبه سوری در بین دانش آموزان زرندی خبرداد.

 

chaharshanbeh sori

“مسعود مومنی فرد” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، از اقدامات این سازمان در خصوص چهارشنبه سوری و توزیع بیش از ۳ هزار بروشور چهارشنبه سوری در بین دانش آموزان خبر داد و اظهارکرد: با توجه به اینکه دانش آموزان و کودکان از  اقشار آسیب پذیر جامعه هستند سعی داریم به آنها توجه ویژه ای نماییم.

 

وی با بیان اینکه والدین از نگهداری هرگونه مواد محترقه در منزل خودداری نمایند، تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی ساده می تواند علاوه بر بالابردن اعتماد به نفس شهروندان از بروز حوادث ناگوار جلوگیری نماید.

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زرند خواستار رعایت حقوق شهروندان و ایمن برگزار کردن چهار شنبه سوری شد و افزود: در شب چهارشنبه سوری تیم‌های عملیاتی این سازمان با استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمان آتش نشانی و سازمان‌های دیگر آماده ارائه خدمات به شهروندان می باشند.

 

وی اضافه کرد: بیش از ۵ دستگاه خودروی سنگین و ۴ دستگاه خودروی سبک  و بیش از ۴۰ نیرو آماده ارائه خدمات به شهروندان در این شب می باشند.

 

مومنی فرد از طرح جمع آوری لاستیک های فرسوده سطح شهر نیز خبر داد و اذعان کرد: این طرح نیز در طی دو شب و با همت نیروهای شهرداری و سازمان به انجام خواهد رسید.

 

وی اظهار امیدواری کرد: با رعایت نکات ایمنی در آستانه سال نو شاهد کاهش حوادث و اتفاقات ناگوار چهارشنبه پایانی سال باشیم.

 

انتهای پیام/