معاون اداری و مالی شهرداری زرند:

۹۰ درصد از بودجه سال جاری شهرداری زرند محقق شده است

 معاون اداری و مالی شهرداری شهر زرند از تحقق ۹۰ درصدی بودجه شهرداری در سال جاری خبر داد.

معاون اداری و مالی شهرداری شهر زرند از تحقق ۹۰ درصدی بودجه شهرداری در سال جاری خبر داد.

 

mohammad mansouri

به گزارش صدای زرند، “محمد منصوری” در دیدار با شهردار زرند از اجرای برنامه های مختلف در آمدی در سال آینده خبر داد و اظهارکرد: حجم بالای مراجعات شهروندان در روزهای پایانی سال مشکلاتی را به وجود آورده است که زمان معطلی در شهرداری را افزایش داده است.

 

وی با اعلام اینکه شهرداری در جذب درآمدها در طی سال جاری موفق عمل کرده و ۹۰ درصد از بودجه شهرداری شهر زرند محقق شده است، ابرازداشت: در بحث تحقق درآمدها سعی کرده ایم به گونه ای عمل کنیم تا شرایط بحرانی برای اقشار ضعیف شهر بوجود نیاید.

 

معاون اداری و مالی شهرداری شهر زرند به عمده ترین بخش درآمدی شهرداری اشاره کرد و با اعلام اینکه اکثر درآمدهای شهرداری به صورت پایاپایی انجام می گیرد، تصریح کرد: سعی داریم تسریع در پرداختها و مطالبات شهروندان را به کمترین زمان ممکن برسانیم.

 

وی به برنامه های مدون شهرداری در راستای پرداختهای الکترونیکی اشاره کرد و اضافه کرد: سعی داریم از ابتدای سال آینده کلیه اطلاعات پرداختی شهرداری به صورت کاملاً الکترونیکی انجام شود.

 

منصوری با اعلام این موضوع که نارضایتی هایی در زمینه های مختلف وجود دارد، گفت: برای اینکه شهرداری به نقطه ای مطلوبی در مجموعه فعالیت خود دست یابد باید جهادی و ایثارگرانه عمل نمایم.

 

وی به تسریع فعالیت های شهروندان از سوی مدیران و کارکنان شهرداری اشاره کرد و اذعان کرد: هرگونه بروکراسی اداری که باعث طولانی شدن فعالیت ها می شود بایدبه حداقل ممکن کاهش یابد.

 

معاون اداری و مالی شهرداری شهر زرند ادامه داد: امیدواریم با همراهی و همفکری مدیران شهرداری بتوانیم در جذب درآمدهای شهرداری و رفع مشکلات شهروندان گام های اساسی برداریم.

 

انتهای پیام/