مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبرداد:

ایجاد بیش از ۳۰ پایگاه موقت و ثابت در حوزه جوانان در ورودی های شهرهای استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از ایجاد بیش از ۳۰ پایگاه موقت و ثابت در حوزه جوانان در ورودی های شهرها و در محل های پرتردد و پرتجمع استان کرمان خبرداد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از ایجاد بیش از ۳۰ پایگاه موقت و ثابت در حوزه جوانان در ورودی های شهرها و در محل های پرتردد و پرتجمع استان کرمان خبرداد.

 

bazdid falah970101 3

“رضا فلاح” در حاشیه بازدید از کمپ نوروزی جمعیت هلال احمر در ورودی شهر زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه استان کرمان یک استان حادثه خیز است، اظهارکرد: امروزه اکثریت حادثه های که در کشور رخ می دهد در کرمان وجود دارد.

 

وی با عنوان اینکه امسال بیش از ۳۰ پایگاه موقت و ثابت در حوزه جوانان در ورودی های شهرها و در محل های پرتردد و پرتجمع استان کرمان ایجاد شده است، خاطرنشان ساخت: در این پست ها خیمه های نماز، کارهای فرهنگی و بهبود رفتار ترافیکی وجود دارد و در کنار آن نیز کمپین نه به تصادفات که مسافرین و میهمانان عزیز به این کمپین می پیوندند و آن را امضا می کنند و تعهد می دهند که سبقت غیرمجاز و سرعت غیر مجاز نداشته باشند و از موبایل نیز استفاده نکنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: از اقدامات دیگر حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان ایجاد فضای دوستدار کودک است، ابرازداشت: مسافرینی که به استان کرمان مسافرت کرده اند کودکان آن ها در این فضا ها قرار می گیرند و در تایمی در این فضا قرار دارند پدران و مادران آن ها نیز خستگی خود را رفع می کنند که این کار خود باعث کاهش تصادفات می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در حوزه امداد و نجات بیش از ۱۹ پایگاه ثابت، ۱۰ پایگاه موقت و دو پایگاه کوهستان در طول ایام نوروز فعالیت می کنند، گفت: بیش از ۴۰۰ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر در این پایگاه ها فعالیت می کنند

 

وی ادامه داد: هر نوع حادثه ای که از طریق ندای امداد شماره ۱۱۲ نیز به ما اطلاع داده شود، نزدیک ترین پایگاه کمتر از پنج دقیقه در محل حادثه حضور پیدا می کند.

 

bazdid falah970101 1

bazdid falah970101 2

bazdid falah970101 4

bazdid falah970101 5

bazdid falah970101 6

bazdid falah970101 7

bazdid falah970101 8

bazdid falah970101 9

bazdid falah970101 10

bazdid falah970101 11

 

انتهای پیام/