رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند:

جشنواره های نوروزی روستاهای ختم و ده اصغر زرند برگزار می شود

رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از برگزاری جشنواره های نوروزی روستاهای ختم و ده اصغر زرند خبرداد.

رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از برگزاری جشنواره های نوروزی روستاهای ختم و ده اصغر زرند خبرداد.

 

nourozgah ahmadabad970204 8

“محمداسلامی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره ها در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت مردم و مسئولان در حمایت از کالای داخلی اظهارکرد: امروزه بیشترین نبض اقتصاد مبتنی بر مقاومت ملی در روستاها می تپد و جشنواره ها فرصتی برای دیده شدن توانمندیهای روستا و روستاییان است.

 

وی افزود: سال ۹۶ در حوزه جشنواره ها، دستاوردهای بزرگی بدست آوردیم که عینی ترین آن بحث آغاز صنعت گردشگری در روستای خیرآباد با مشارکت سازمان شهرداریها و دهیاریهای استان و نیز جذب سرمایه گزار در روستای احمدآباد برای ایجاد دهکده گردشگری بوم گردی است که امیدواریم تا پایان سال ۹۷ این مجموعه هم به فضاهای تفریحی افزوده شود.

 

رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از حضور گردشگران در شهرستان با ماندگاری بیشتری به نسبت سالهای قبل خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال در مقایسه با سالهای قبل شاهد حضور گردشگران زیادی در جای جای شهرستان بودیم و میزان رضایتمندی گردشگران نیز بیشتر از قبل است.

 

وی از برگزاری جشنواره آماچو در عصر ۱۱فروردین در روستای ختم سربنان و جشنواره ده اصغر در شهر ریحانشهر در عصر ۱۲ فروردین خبر داد و گفت:جشنواره ختم بصورت مردمی و جشنواره ده اصغر هم با مدیریت شهرداری ریحانشهر برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/