رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند خبرداد:

جذب بیش از ۱ هزار و ۸۰۰ گردشگر خارجی طی سال گذشته در زرند

رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از جذب بیش از ۱ هزار و ۸۰۰ گردشگر خارجی طی سال گذشته در زرند خبرداد.

رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از جذب بیش از ۱ هزار و ۸۰۰ گردشگر خارجی طی سال گذشته در زرند خبرداد.

 

eslami miras farhangi

به گزارش صدای زرند، “محمد اسلامی” در اولین نشست شورای اداری سال ۹۷ با بیان اینکه سرمایه گزاری یک صنعت بزرگ و پیچیده است، اظهارکرد: صعنت گردشگری بعد از صنعت نفت و خودروسازی سومین صنعت جهان است.

 

وی با عنوان اینکه صنعت گردشگری طی سال ۶ ترلیون دلار در جهان درآمد دارد، گفت: صادرات صنعت گردشگری با دیگر صادرات ها متفاوت است.

 

رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند با اشاره به اینکه امروزه کشورهایی در جهان موفق هستند که صادرات آن ها بیشتر از وارداتشان باشد، تصریح کرد: امروزه کشورهای اروپایی و آمریکایی بیشتر وقت خود را صرف جذب گردشگر می کنند.

 

وی افزود: در سال گذشته تنها یک واحد بوم گردی زرند بیش از ۱ هزار و ۸۰۰ گردشگر خارجی را جذب کرده است.

 

اسلامی با بیان اینکه ۲۰ واحد بوم گردی در زرند راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: بعد از شهرستان شهداد که بیشترین تعداد راه اندازی بوم گردی را دارد، شهرستان زرند در جایگاه دوم قرار دارد.

 

وی با عنوان اینکه ۲۵ جشنواره در سال جاری در زرند برگزار می شود، ادامه داد: تمامی جشنواره های شهرستان زرند به صورت مردمی برگزار می شوند.

 

انتهای پیام/