فرماندار شهرستان زرند خبرداد:

ایجاد ۱ هزار و ۹۲۲ شغل تا پایان سال جاری در زرند

فرماندار شهرستان زرند از ایجاد ۱ هزار و ۹۲۲ شغل تا پایان سال جاری در شهرستان زرند خبرداد.

فرماندار شهرستان زرند از ایجاد ۱ هزار و ۹۲۲ شغل تا پایان سال جاری در شهرستان زرند خبرداد.

 

khanjari farmandar

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” در اولین نشست شورای اداری سال ۹۷ با بیان اینکه برای تحقق شعار سال ۹۷ باید همه مسئولین و مردم همکاری کنند، اظهارکرد: در سال گذشته سهمیه ایجاد شغل در زرند بیش از سهمیه در نظر گرفته بوده است.

 

وی با عنوان اینکه ۱ هزار و ۹۲۲ شغل تا پایان سال جاری باید در شهرستان زرند ایجاد شود، گفت: تولید کنندگان باید امسال کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.

 

فرماندار شهرستان زرند با اشاره به اینکه ۳۰ اداره شهرستان زرند در تعطیلات نوروزی امسال فعالیت می کردند، خاطرنشان کرد: ۷۵۰ نفر گردشگر نوروزی در محل های اسکان مدارس و بقاع متبرکه زرند اسکان داده شدند.

 

وی افزود: استان کرمان در ایام ن.ر.ز امسال رتبه دوم تصادفات را کسب کرده است که باید با فرهنگ سازی این آمار ها کاهش پیدا کند.

 

خنجری با بیان اینکه آمار تصادفات شهرستان زرند نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، ابرازکرد: امسال نشست های اداری ادارات زرند عصرها برگزار می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه اداراتی که اعتباری که مصوب می شود را نمی توانند جذب کنند سال آینده نیز این آعتبارات به آن ها تعلق نمی گیرد، تأکید کرد: شهرستان زرند یکی از شهرستان های حادثه خیز استان کرمان است.

 

فرماندار شهرستان زرند ادامه داد: شهرستان زرند با بحران جدی کم آبی روبرو است و به همین دلیل مردم باید مصرف آب خود را مدیریت کنند.

 

انتهای پیام/