مدیرکل حج و زیارت استان کرمان:

۴ کاروان زائر زرندی به حج تمتع اعزام خواهند شد

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: به شهرستان زرند برای اولین بار ۴ کاروان زائر حج تمتع اختصاص داده شده است که در زمان مشخص شده اعزام خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: به شهرستان زرند برای اولین بار ۴ کاروان زائر حج تمتع اختصاص داده شده است که در زمان مشخص شده اعزام خواهند شد.

 

samanatabat

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند در دیدار با  مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه خدمت به زائران حج و عتبات عالیات لطف خدا است، اظهارکرد: از خصوصیات بی نظیر حج نسبت به سایر فریضه های اسلامی این است که حج دو جنبه متفاوت فردی و اجتماعی دارد که رعایت هر دو جنبه در سعادت دنیوی و اخروی حجاج و ملتهای مسلمان، تأثیر استثنایی دارد.

 

وی با عنوان اینکه مدیران و کارگزاران به عنوان قافله سالار سازمان حج و زیارت محسوب می شوند، ابرازکرد: حج تمتع یک همایش معنوی بین المللی در جهان اسلام است، بنابراین رشد کمّی و کیفی آموزش زائرین در این همایش بین المللی باید برای کارگزاران از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

 

“محمود عرب نژاد” مدیرکل حج و زیارت استان کرمان در این نشست ضمن ابراز خشنودی جهت حضور در همایش حج و زیارت شهرستان زرند، گفت: به حول و قوه الهی امسال ۲۹۰۰ زائر کرمانی در قالب ۲۲ کاروان به حج تمتع اعزام خواهند شد و اولین تاریخ اعزام حجاج ۲۶ تیرماه سال جاری صورت می گیرد و  زائران کرمانی جهت برگزاری مناسک حج از ۳۴ تا ۴۰ روز در عربستان اقامت خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: به شهرستان زرند نیز برای اولین بار ۴ کاروان زائر حج تمتع اختصاص داده شده است که در زمان مشخص شده اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/