فرمانده پلیس راه زرند-یزد:

اکثریت محورهای زرند تا پایان سال جاری مجهز به دوربین های نظارتی و کنترلی پلیس می شوند

فرمانده پلیس راه زرند-یزد با بیان اینکه اکثریت محورهای زرند تا پایان سال جاری مجهز به دوربین های نظارتی و کنترلی پلیس می شوند، گفت: ساعت ۱۶ تا ۲۰ بیشترین ساعت به وجود آمدن تصادفات در جاده های زرند می باشد.

فرمانده پلیس راه زرند-یزد با بیان اینکه اکثریت محورهای زرند تا پایان سال جاری مجهز به دوربین های نظارتی و کنترلی پلیس می شوند، گفت: ساعت ۱۶ تا ۲۰ بیشترین ساعت به وجود آمدن تصادفات در جاده های زرند می باشد.

 

hoshang kazemi farmandeh police rah zarand yazd

سروان “هوشنگ کاظمی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه در فروردین ماه سال جاری تصادفات فوتی در جاده های شهرستان زرند نسب به مدت مشابه سال گذشته ۳۰۰ درصد کاهش داشته ایم، اظهارکرد: در فرودین ماه سال جاری ۱۳ تصادف جرحی در زرند داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش روبرو بوده ایم.

 

وی با عنوان اینکه سواری پژو و پراید بیشترین حوادث را در جاده های شهرستان زرند به وجود آورده اند، گفت: عدم توجه به جلو و خواب آلودگی بیشترین علت تصادفات در جاده های شهرستان زرند می باشد.

 

فرمانده پلیس راه زرند-یزد با اشاره به اینکه ۱۰ نقطه حادثه خیز در جاده های شهرستان زرند وجود دارد، ابرازکرد: پل مطهر آباد و محور های روستایی پر حادثه ترین نقاط در جاده های شهرستان زرند می باشند.

 

وی افزود: در نوروز امسال قریب ۱۰ تا ۱۲ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده های شهرستان زرند فعالیت کردند.

 

سروان کاظمی با اشاره به نزدیکی باغات پسته در اطراف زرند و پراکندگی راه های روستایی و استفاده رانندگان از موتورسیکلت، تأکید کرد: رانندگان موتورسیکلت قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از کلاه ایمنی برای حفظ جان خود استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه اکثریت محورهای زرند تا پایان سال جاری مجهز به دوربین های نظارتی و کنترلی پلیس می شوند، تصریح کرد: ساعت ۱۶ تا ۲۰ بیشترین ساعت به وجود آمدن تصادفات در جاده های زرند می باشد.

 

فرمانده پلیس راه زرند-یزد ادامه داد: در نوروز امسال بیش از ۲۰ دستگاه خودرو در جاده های شهرستان زرند متوقف شد.

 

وی با عنوان اینکه رانندگانی که در حالت مستی و مصرف داروهای روان گردان رانندگی کنند مبلغ ۴۰۰ هزار تومان جریمه می شوند، اضافه کرد: برخورد جدی با رانندگان بد حجاب در جاده های زرند صورت می گیرد.

 

سروان کاظمی با اشاره به اینکه رسانه ها تاثیرات بسیار مثبتی در کاهش حوادث جاده ای داشته اند، اذعان کرد: در طرح نوروزی امسال ۲ هزار تخلف در جاده های زرند ثبت شده است که از این تعداد ۱ هزار و ۷۰۰ مورد آن به دلیل سرعت غیرمجاز بوده است.

 

انتهای پیام/