تجدید عهد دانش آموزان شاهد و ایثارگر زرند با آرمان های والای شهداء

به گزارش صدای زرند به نقل ازروابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند،در روز یکشنبه همزمان با دومین روز از دهه خجسته فجر انقلاب اسلامی، روز شکوفایی فرهنگ ، هنر و تمدن اسلامی دانش آموزان شاهد و ایثارگر دبستان پسرانه شاهد با حضور در گلزار مطهر شهداء بهشت زهرا ی زرند با اجرای سرود و قرائت فاتحه با آرمانهای والای شهداء تجدید عهد نمودند.

DSC02184

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند،در روز یکشنبه همزمان با دومین روز از دهه خجسته فجر انقلاب اسلامی، روز شکوفایی فرهنگ ، هنر و تمدن اسلامی دانش آموزان شاهد و ایثارگر دبستان پسرانه شاهد با حضور در گلزار مطهر شهداء بهشت زهرا ی زرند با اجرای سرود و قرائت فاتحه با آرمانهای والای شهداء تجدید عهد نمودند.

در این مراسم معنوی ضمن غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء توسط دانش آموزان یاد و خاطره شهدای این خطه از میهن اسلامی گرامی داشته شد ، آقای عرب سرپرست بنیاد شهید ضمن تبریک ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی از حضور کلیه مربیان و معلمین محترم و دانش آموزان عزیز شرکت کننده در برنامه تقدیر و تشکر نمودند.

DSC02191

  سرپرست بنیاد شهید شهرستان زرند افزود :این حرکت فرهنگی را در راستای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت بسیار ارزشمند بیان نمودند و ابراز امیدواری نمودند با تداوم اینگونه برنامه ها همواره شاهد پویایی و شکوفائی جامعه اسلامی باشیم