رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند خبرداد:

تشکیل ۲ هزار و ۸۱۰ پرونده جهت دریافت تسهیلات بازسازی زلزله در زرند

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند از تشکیل ۲ هزار و ۸۱۰ پرونده جهت دریافت تسهیلات بازسازی زلزله در زرند خبرداد.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند از تشکیل ۲ هزار و ۸۱۰ پرونده جهت دریافت تسهیلات بازسازی زلزله در زرند خبرداد.

 

ahmad soltani bonyad maskan

“احمد سلطانی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۸۱۰ پرونده جهت دریافت تسهیلات بازسازی زلزله در بنیاد مسکن شهرستان زرند تشکیل شده است، اظهارکرد: از این تعداد ۱ هزار و ۶۶۴ پرونده شهری و ۱ هزار و ۱۴۶ پرونده روستایی می باشند.

 

وی با عنوان اینکه تاکنون ۱ هزار و ۵۰۴ پرونده از بنیاد مسکن به شهرداری ارجاع داده شده است، گفت: از این تعداد ۱ هزار و ۳۵۱ نفر پرونده خود را پس از تکمیل از شهرداری دریافت کرده اند.

 

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند با اشاره به اینکه تاکنون ۱ هزار و ۲۹۰ پرونده شهری از بنیاد مسکن به بانک معرفی شده است و از این تعداد ۱ هزار و ۲۵ پرونده با بانک انعقاد قرار داد بسته اند، خاطرنشان کرد: ۱ هزار و ۱۳۷ پرونده روستایی به دهیاری ها معرفی شده اند و از این تعداد برای ۹۹۳ نفر پروانه صادر شده است.

 

وی افزود: ۶۶۰ پرونده روستایی تاکنون با بانک انعقاد قرار کرده اند.

 

سلطانی با بیان اینکه تاکنون ۶۵۰ نفر در شهرستان زرند از بنیاد مسکن به بانک معرفی شده اند اما برای انعقاد قرار داد با بانک هیچ اقدامی از طرف آن ها صورت نگرفته است، ادامه داد: این افراد تنها تا ۱۰ اردبیهشت ماه اگر به بانک مراجعه کنند به دلیل محدود بودن کمک بلاعوض به آن ها کمک بلاعوض تعلق می گیرد در غیر این صورت کمک بلاعوض به آن ها تعلق نمی گیرد.

 

وی با اشازه به اینکه تاکنون کمک بلاعوض برای ۱ هزار و ۷۰۵ نفر واریز شده است، تأکید کرد: ۱۰ میلیون افزایشی تسهیلات بازسازی زلزله به بانک های عامل اعلام شده است و تنها بانک تجارت و ملی اقدام به واریز این مقدار تسهیلات افزایشی کرده اند.

 

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند اذعان کرد: تسهیلات بازسازی زلزله در شهرستان زرند برای واحد های شهری ۴۰ میلیون تومان به همراه ۶ میلیون تومان کمک بلاعوض و برای واحد های روستایی ۳۰ میلیون تومان به همراه ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض می باشد.

 

انتهای پیام/