راه اندازی کمپ نگهداری حیوانات بلاصاحب در زرند

با همکاری گروه حامیان محیط زیست و شرکت فولاد زرند ایرانیان به زودی کمپ نگهداری حیوانات بلاصاحب در زرند راه اندازی می شود.

با همکاری گروه حامیان محیط زیست و شرکت فولاد زرند ایرانیان به زودی کمپ نگهداری حیوانات بلاصاحب در زرند راه اندازی می شود.

 

kampheyvanat belasaheb zarand


به گزارش صدای زرند، یکی از خطراتی که بهداشت جامعه انسانی را تهدید می کند گسترش بیماری های مشترک بین انسان و حیوان است که در این میان، وجود حیواناتی همچون سگ های بدون صاحب در شهرها و روستاها نقش بسزایی در گسترش بیماری های مشترک دارند.

 

ضمن اینکه از جمله بیماری های قابل انتقال از سگ به انسان می توان به بیماری هاری اشاره کرد که از طریق حیوان آلوده و مصرف سبزیجات آلوده به مدفوع سگ به انسان منتقل می شود در همین راستا شهرداری زرند با همکاری گروه حامیان محیط زیست به زودی کمپ سگ های بلا صاحب را در بخش شرقی زرند راه اندازی می نماید.

 

محمدرضا مهدلو شهردار شهر زرند در نشست مشترک با اعضاء فعال گروه حامیان محیط زیست از عزم جدی شهرداری برای ساماندهی به وضعیت سگهای ولگرد خبر داد و اظهارکرد: در حال حاضر مراحل آماده سازی، نقشه برداری این زمین به انجام رسیده است و ظرف چند روز آینده خط ریزی و نصب فنس های آن نیز اجرائی خواهد شد.

 

وی از پیگیری جهت اخذ مجوزهای لازم از ادارات دامپزشکی ،محیط زیست و منابع طبیعی گفت و افزود: این کمپ در زمین به مساحت ۵۰۰ متر مربع آماده آماده و در اختیار دوستداران محیط زیست قرار خواهد گرفت.

 

مهدلو اظهار امیدواری کرد با همکاری نهادها و ادارات ذیربط در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی این کمپ باشیم.

 

اعضاءگروه حامیان محیط زیست نیز در این دیدارضمن تقدیر از همراهی مهندس مهدلو شهردار زرند خواستار رفع موانع موجود در راستای اجرای این طرح شدند.

 

انتهای پیام/