اصلاح زمان های جمع آوری زباله های سطح شهر زرند

با برنامه ریزی های انجام شده از سوی معاونت خدمات شهری و بعد از نشست های کارشناسانه این معاونت زمان جمع آوری زباله های سطح شهر اصلاح و از هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

با برنامه ریزی های انجام شده از سوی معاونت خدمات شهری و بعد از نشست های کارشناسانه این معاونت زمان جمع آوری زباله های سطح شهر اصلاح و از هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

 

jam avari zobaleh

به گزارش صدای زرند، “محمدرضا مهدلو” شهردار زرند در نشست با معاون خدمات شهری و پرسنل امور شهری شهرداری زرند از خدمات شهری به عنوان جبهه اول فعالیتهای شهرداری نام برد و اظهارکرد: یکی از وظایف ما در بحث محیط شهری گسترش فعالیتهای شهری می باشد و اگر نتوانیم این امر را به انجام برسانیم در تمامی فعالیتهای خود خواهیم ماند.

 

وی با اعلام اینکه باید با کمترین هزینه بیشترین بازخوردهای مثبت را از آن خود کنیم، گفت: شهرداری ها همواره دارای فراز و نشیبهای مختلفی بوده اند و یکی از نقاط مثبت ما تجربه کافی نیروهای شهرداری در زمان های بحرانی می باشد.

 

شهردار زرند تصریح کرد: یکی از برنامه های شهرداری زرند در سال جاری اصلاح زمان جمع آوری زباله می باشد که این امر نیز با برگزاری جسات مختلف نهایی شده است و به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

 

وی یکی از دلایل اصلاح این طرح را افزایش زمان جمع آوری زباله و کنترل بیشترسطح در زمان جمع آوری زباله شهر دانست و ابرازکرد: کاهش هزینه های تنظیف شهری و دست یابی به شهری پاکیزه تنها با سیاست گذاری صحیح، برنامه ریزی اصولی همچنین آموزش به کارگران، سر کارگران و حتی مسئولین و اطلاع رسانی به شهروندان امکان پذیر خواهد بود.

 

مهدلو در ادامه از تشویق نیروهای پر تلاش شهرداری نیز گفت و خاطرنشان کرد: برون رفت از مشکلات شهری و جمع کردن کارهای بر جای مانده شهرداری صرفآ با اتحاد و همدلی به تحقق خواهد رسید.

 

“رضا یزدانپناه” معاون خدمات شهری شهرداری زرند نیز در این نشست با اشاره به قدیمی بودن برنامه جمع آوری زباله در سطح شهر زرند گفت: حوزه خدمات شهری یکی از گسترده ترین حوزه های شهرداریست که در همه زمینه های شهری دخیل می باشد.

 

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه در بعضی مواقع جمع آوری زباله باحس مسئولیت کمتری انجام می گرفت که اجرای این طرح می تواند به پاکسازی بیشتر مناطق شهر کمک نماید.

 

معاون خدمات شهری شهرداری زرند از تقسیم شهر به ۱۰ منطقه خبر داد و تأکید کرد: برای کاهش زمان حمل زباله و صرفه جویی در هزینه های شهرداری به دنبال خرید و راه اندازی سمی تریلر می باشیم و این طرح نیز ظرف سه ماه آینده عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

 

وی از نصب بیش از ۲۰ هزار برچسب زمان جمع آوری زباله بر درب منازل سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: اتفاقات جدید و تازه ای در زمینه جمع آوری و حمل زباله در سطح شهر در حال رخ دادن است و امیدواریم در این راه شهروندان نیز همراه و همیار ما باشند.

 

انتهای پیام/