فرماندار شهرستان زرند خبرداد:

کاهش درصد حاشیه نشینی طی سال های اخیر در زرند

فرماندار شهرستان زرند از کاهش درصد حاشیه نشینی طی سال های اخیر در زرند خبرداد.

فرماندار شهرستان زرند از کاهش درصد حاشیه نشینی طی سال های اخیر در زرند خبرداد.

 

khanjari farmandar 1

“حبیب الله خنجری” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با اشاره به اینکه حاشیه نشینی به عنوان یک معضل جدی در شهر زرند احساس نمی شود، اظهارکرد: در شهر زرند تنها تعدادی حاشیه نشین وجود دارد که وارد طرح جامع نشده اند و پروانه ندارند که آن ها نیز در حال وارد شدن به طرج جامع می باشند.

 

وی با عنوان اینکه حاشیه نشینی باعث به وجود آمدن معضلات اجتماعی می شود، خاطرنشان کرد: ساخت و سازهای اطراف روستاهای زرند با مجوز ساخته شده اند.

 

فرماندار شهرستان زرند با بیان اینکه ساخت و سازهایی که بیرون از طرح تفضیلی و طرح هادی می باشند با تشکیل پرونده این ساخت و سازها تخریب می شوند، ابرازکرد: شهرداری ها باید نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد قاطع تری داشته باشند.

 

وی افزود: مالک های بعضی از زمین های مِلکی در اطراف شهر زرند مجوز زمین خود را دریافت نکرده اند و پس از واگذاری زمین های خود مشکلات زیادی را به وجود می آورند در حال حاضر با تصمیماتی که اتخاذ شده است قرار بر برخورد با مالکین اینگونه زمین ها گرفته شده است.

 

خنجری با عنوان اینکه یکی از معضلات حاشیه نشینی ایجاد نا امنی می باشد، گفت: درصد حاشیه نشینی در شهر زرند نسبت به سال های اخیر با کاهش روبرو بوده است و دلیل این کاهش به خاطر راه اندازی کارگروه مقابله با حاشیه نشینی می باشد.

 

انتهای پیام/