بزرگترین تور گردشگری آفرود استان کرمان در روستای نصرآباد بخش یزدان آباد زرند برگزار می شود

بزرگترین تور گردشگری آفرود استان کرمان در روستای نصرآباد بخش یزدان آباد زرند جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

بزرگترین تور گردشگری آفرود استان کرمان در روستای نصرآباد بخش یزدان آباد زرند جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

tor afrod nasr abad zarand970204 2

به گزارش صدای زرند، با حضور مدیران شهرستان زرند، مسائل مربوط به برگزاری بزرگترین تور گردشگری آفرود استان کرمان در روستای نصرآباد بخش یزدان آباد زرند بررسی شد.

 

در این برنامه که با بازدید میدانی همراه بود، تمهیدات لازم جهت برگزاری هر چه بهتر این تور اتخاذ و در هفت بند به تصویب رسید.

 

“محمد اسلامی” رئیس میراث فرهنگی زرند در این بازدید با اشاره به طبیعت بکر و کم نظیر منطقه چاشور و حوض زنجیر، اظهارکرد: تلاش شهرستان معرفی جاذبه ها و جذب و تشویق سرمایه گزاران برای ایجاد زیر ساختهای لازم در صنعت گردشگری است.

 

“رضا نورالدینی” معاون عمرانی فرماندار شهرستان زرند نیز در این بازدید، گفت: مدیران برای رفع مشکلات و موانع از مسیر سرمایه گزاران هم عقیده هستند و بحث جشنواره های شهرستان و هماهنگی بین بخشی برای حادث شدن یک اتفاق خوب همواره در نگاه دستگاه اجرایی بعنوان یک امر مهم تلقی می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: زرند بعنوان پیشگام سرمایه گزاری مردم در صنعت گردشگری و رونق بوم گردیها در استان مطرح شده و شعار زرند شهر جشنواره های کشور و شهر ۱۰۰۱جاذبه اکنون فراتر از شعار بعنوان یک اصل پذیرفته شده مطرح است و برای رسیدن به نقطه مطلوب همگی محکوم به تلاش جهادی هستیم.

 

گفتنی است که تور تفریحی گردشگری آفرود در جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در منطقه چاشور یزدان اباد برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/