کارشناس تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند:

تیم فوتسال دانش آموزان کم توان ذهنی زرند قهرمان استان کرمان شد

کارشناس تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند از قهرمانی تیم فوتسال دانش آموزان کم توان ذهنی زرند در مسابقات استان کرمان خبرداد.

کارشناس تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند از قهرمانی تیم فوتسال دانش آموزان کم توان ذهنی زرند در مسابقات استان کرمان خبرداد.

 

mosabeghat fotsal madares estesnayi ostan kerman970207 1

“حسن جعفری” در حاشیه اختتامیه مسابقات فوتسال مدارس استثنایی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم کم توان ذهنی و ۳ تیم ناشنوا با یکدیگر به رقابت پرداختند، اظهارکرد: این مسابقات از چهارشنبه ۵ اردبیهشت آغاز و تا امروز ۷ اردیبهشت در سالن شهید فکوری زرند ادامه داشت.

 

وی افزود: در بخش فوتسال ناشنوایان تیم سیرجان اول، تیم کرمان الف و کرمان ب به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

 

کارشناس تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند با بیان اینکه در بخش فوتسال کم توان ذهنی تیم رفسنجان با شکست تیم نرماشیر به مقام سوم این مسابقات دست یافت، ابرازکرد: تیم زرند نیز با شکست ریگان با نتیجه ۲ بر صفر در مسابقه پایانی به مقام اول این دوره از مسابقات دست یافت.

 

وی با عنوان اینکه در این دوره از مسابقات که ۱۳۰ ورزشکار حضور داشتند بازیکنان تیم زرند را ابوالفضل نورالهی، حسین خرمی، هادی ظاهری نیا، ناصر لطفعلی زاده، ابوالفضل گلستانی، محمد قائم پناه، خیرالله امام زهی تشکیل داده بودند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات مشخص شدن تیم های برتر استان کرمان جهت اعزام به مسابقات کشوری بود.

 

انتهای پیام/