در گفت‌وگو با صدای زرند مطرح شد

ورود مدعی العموم به مشکلات مسکن مهر در زرند

قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با تاکید بر اینکه بازدارندگی مجازات زمین‌خواری باید افزایش یابد، گفت: در سال گذشته بیش از ۶۰ هکتار از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: دادستانی از باب حفظ حقوق عامه به موضوع مشکلات مسکن مهر شهرستان زرند ورود کرده و در آینده نزدیک جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرایی شهرستان و مسئولین مسکن مهر تشکیل و جهت رفع مشکلات تدابیری اتخاذ خواهد شد.

 

مسکن مهر زرند

“سید مهدی قویدل” دادستان شهرستان زرند در گفت‌وگو با خبرنگار صدای زرند اظهار کرد: دادستانی از باب حفظ حقوق عامه به موضوع مشکلات مسکن مهر شهرستان زرند ورود کرده و در آینده نزدیک جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرایی شهرستان و مسئولین مسکن مهر تشکیل و جهت رفع مشکلات تدابیری اتخاذ خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه بازدارندگی مجازات زمین‌خواری باید افزایش یابد، گفت: در سال گذشته بیش از ۶۰ هکتار از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شده است.

 

دادستان زرند گفت: همچنین پرونده‌های زمین‌خواری و تصرفات غیرقانونی بستر رودخانه‌ها، خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌گیرند و در زمینه برخورد با زمین خواران و متصرفان اراضی ملی جدی است.

 

وی هرگونه انعقاد قرارداد و موافقتنامه دستگا‌های متولی بدون در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی خلاف قانون و مقررات دانست و از همه مسئولین و مدیران دستگاه‌ها که در راستای توسعه فعالیت دارند خواست تا به زیر ساخت‌های توسعه که همان حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست است توجه ویژه را داشته باشند.

 

دادستان زرند از اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها خواست تا با جدیت بیش از پیش در راستای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی تلاش نمایند.

 

انتهای پیام/ میزان