21 اردیبهشت 97/

تور بزرگ آفرود در روستای فتح آباد یزدان آباد زرند برگزار می‌شود

رئیس میراث فرهنگی زرند با اعلام این خبر گفت: مجوز تور آفرود جمعه ۲۱ اردبهشت در منطقه فتح آباد یزدان اباد (چاشور) از سوی اداره کل میراث استان صادر شده است.

رئیس میراث فرهنگی زرند با اعلام این خبر گفت: مجوز تور آفرود جمعه ۲۱ اردبهشت در منطقه فتح آباد یزدان اباد (چاشور) از سوی اداره کل میراث استان صادر  شده است.

 

OffRoad SZ653s2ds03

 

به گزارش صدای زرند محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی زرند گفت: این تور با حضور افرادی از سطح استان برگزار خواهد شد که  در این تور تفریحی موارد ذیل اجرا خواهد شد.

۱- برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات روستایی

۲- شتر سواری

۳- پرواز پاراگلایدر

۴- اجرای موسیقی محلی

۵- برگزاری بازیهای بومی محلی

۶- فراهم کردن حضور شرکت کنندگان در بزرگترین تپه شنی شمال استان به ارتفاع ۲۵۰متر

۷- حرکات نمایشی موتور سواران و ماشینهای آفرود

۸- نمایش با موتور چهارچرخ

۹- فراهم کردن زمینه لازم جهت اولین تور گردشگری با خودرو برای اولین بار در شهرستان و…

 

اسلامی شرط حضور در مسابقه ماشین سواری و موتورسواری را ثبت نام از طریق شماره همراه ۰۹۱۳۱۴۰۵۴۹۷ (آقای محمدمحمدی) و با اخذ بیمه حضور در این همایش عنوان کرد و افزود: تمام شهروندان می‌توانند جهت تماشای این تور و زیبایی‌های منطقه بدون استفاده از هر گونه خودرو اقدام نمایند، اما در صورت علاقمندی به حضور با خودرو تنها و تنها از طریق ثبت نام و پرداخت حق بیمه و صدور مجوز حضور در سایت امکان مشارکت را خواهند داشت.

 

رئیس میراث زرند از حضور مدیرکل میراث و معاونین اداره کل و مدیرانی از شهرستان در این تور ویژه خبر داد و گفت: این برنامه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر و با هدف ایجاد شور و نشاط مردمی، معرفی قابلیت‌های گردشگری منطقه به کشور و نیز معرفی تولیدات و توانمندیهای روستایی و عشایری و آداب و سنن جامعه محلی و با همکاری فرمانداری زرند بخشداری یزدان اباد ادارات منابع طبیعی راهداری و حمل و نقل مرکز بهداشت نیروی انتظامی ورزش و جوانان شورای اسلامی بخش و دهیاری و شورای اسلامی روستای فتح آباد و با حمایت مالی آقای محمدمحمدی کرمانی برگزار خواهد شد.

 

اسلامی با اعلام اینکه حضور خانواده ها در این همایش رایگان می باشد، افزود: در صورتی که افرادی قصد استفاده از پرواز پاراگلایدر و شن نوردی با ماشین‌های آفرودی و نیز نهار را داشته باشند باید بصورت ثبت نام شده و پرداخت هزینه توسط مجری تور آقای محمدی و یا آژانس ستاره جنوب اقدام نمایند و تماشای منطقه و تماشای تور آفرود (بدون استفاده از خودروی شخصی بدون پرداخت وجه و صرفا در مناطق پیش بینی شده جهت تماشای برنامه ها) رایگان خواهد بود.

 

انتهای پیام/