رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان خبرداد:

تأمین اعتبار لازم جهت بهسازی ورودی های شهر زرند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از تأمین اعتبار لازم جهت بهسازی ورودی های شهر زرند خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از تأمین اعتبار لازم جهت بهسازی ورودی های شهر زرند خبر داد.

 

vordi haye shar zarand

به گزارش صدای زرند، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان به همراه مسئولین شهرستان زرند از مراحل احداث پل مطهرآباد، بلوار شورا، بلوار پارسیان و پل شهید تهامی، بیمارستان در حال ساخت سینا، ورودی شهر زرند از سمت رفسنجان و کارخانه فولاد زرند ایرانیان بازدید کردند.

 

“محمدرضا مهدلو” شهردار زرند در این بازدیدها از مجموعه فولاد به عنوان یکی از افتخارات شهرستان زرند نام برد و اظهارکرد: استفاده از سبک های ایجاد شده توسط کارخانجات صنعتی و خصوصاً میدکو در سطح شهرستان باید در دستور کار مدیران شهرستانی قرار گیرد و باید افسوس بخوریم که چرا کارخانجات دیگری در سطح شهرستان نداریم.

 

وی با اعلام اینکه طبق ارزیابی کارشناسان در مجموعه شهرداری فعالیتهای بسیاری بر زمین مانده که باید حل و فصل شود، گفت: فعالیتهای خوبی را به ثمر رسانده ایم و با برنامه ریزی های انجام شده می توان گفت که امید ساخت زرند زیبا در دل شهروندان زنده شده است.

 

شهردار زرند پتانسیل های موجود در زرند را نوید بخش آینده روشن این شهرستان دانست و افزود: باید زاویه نگاه و دید خود را به فعالیتهای انجام گرفته در سطح شهر و شهرستان عوض نماییم و خود را در در مقابل مسئولین نبینیم بلکه در کنار مسئولین ببینیم.

 

وی بسیاری از مشکلات شهر زرند را حل شدنی دانست و ابراز کرد: بیشترین مشکلات شهر زرند عدم وجود ورودیهای زیبا برای این شهرستان می باشد که امیدواریم بتوانیم با جذب اعتبارات لازم این مکانها را ساماندهی نمائیم.

 

مهدلو ورودی شهر زرند از سمت رفسنجان را یکی از اولویتهای مهم شهرداری در سال ۹۷ دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تامین اعتبارات لازم بخش از این طرح به انجام رسیده است ولی هنوز برای به ثمر نشستن این پروژه راه زیادی را در پیش داریم.

 

وی با اعلام اینکه ورودی رفسنجان به زرند از پرترافیک ترین ورودی های شهر زرند می باشد، اذعان کرد: ورودی های شهر زرند در خور نام زرند و شهروندان زرندی نمی باشد.

 

شهردار زرند اصلاح هندسی بلوار شورا را نیز خواستار شد و تصریح کرد: ورودی شهر زرند از سمت ریحانشهر نیز به دلیل وجود کارخانجات ذغالشوئی، فولاد، کک و قطران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و با توجه به فعالیتهای انجام گرفته از سوی این شهرداری در این بلوار امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی این ورودی نیز باشیم.

 

وی همچنین از ورودی شهر زرند از سمت ده چنار نیز اشاره کرد و بیان داشت: بخشی از فعالیتهایی مانند زیر سازی، جدول گذاری و تسطیح این بلوار انجام شده است و به دلیل عدم تامین اعتبار فعالیتهای عمرانی در این بلوار متوقف شده است.

 

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند نیز در این بازدیدها دغدغه همه شهروندان زرندی را اصلاح ورودی های این شهر دانست و گفت: وضعیت نامناسب شهرداری ها یکی از دلایل نا بسامانی این ورودی ها می باشد.

 

وی تورم نیروی انسانی، در آمد کم، حجم بالای فعالیتهای عمرانی و گستردگی شهر زرند را از دلایل عقب ماندن بسیاری از پروژه های شهرداری دانست وعنوان کرد:متاسفانه وضعیت نابسامان آسفالت شهر زرند باعث نارضایتی شهروندان در بسیاری از مواقع شده است.

 

فرماندار شهرستان زرند در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شرکت میدکو در خصوص احداث کارخانه فولاد زرند ایرانیان اضافه کرد: شهرستان زرند با داشتن پتانسیل های بسیار زیاد در بخش معادن ذغالسنگ و سنگ آهن جلال آباد توانسته در زمینه صنعتی رشد بسیار خوبی در سطح استان داشته باشد.

 

جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز در بازدیدها، گفت: با احداث کارخانه فولاد زرند چرخه تولید در این شهرستان کامل خواهد شد به نحویکه پس از استخراج سنگ آهن در معادن جلال آباد و برنامه ریزی جهت تولید گندله و سپس تولید شمش فولاد چرخه تولید این محصول در شهرستان کامل خواهد شد که در هیچ جای کشور چنین صنعتی وجود ندارد.

 

وی افزود: با اعتبار در نظر گرفته شده و تخصیص آن در چند ماه آینده شاهد بهره برداری از پل مطهرآباد خواهیم بود که با بهره برداری آن بسیاری از مشکلات ترافیکی مردم منطقه و خودروهای ورودی از سمت مرکز استان حل خواهد شد ضمن آنکه در خصوص سایر ورودی های شهرستان نیز از محل اعتبارات ابلاغی سال ۹۷ تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از آمادگی این سازمان برای رفع مسائل و مشکلات شهر زرند خبر داد و ادامه داد: هماهنگی اعضاء شورای شهر و مدیران ارشد شهرستان با یکدیگر می تواند گره بسیاری از مشکلات شهرها را برطرف نماید.

 

وی از تخصیص اعتبارات برای انجام پروژه های عمرانی خبر داد و بیان کرد: پروژه های مد نظر شهرداری و شورای شهر زرند به این سازمان معرفی تا بتوانیم نسبت به تامین اعتبارات لازم اقدام نماییم.

 

انتهای پیام/