گردهمایی بزرگ همسران شاهد و ایثارگر شهرستان زرند برگزار شد

گردهمایی بزرگ همسران شاهد و ایثارگر شهرستان زرند با حضور جمع کثیری از همسران شاهد و ایثارگر در محل تکیه و سقاخانه ابوالفضل العباس ریحانشهر برگزار شد.

گردهمایی بزرگ همسران شاهد و ایثارگر شهرستان زرند با حضور جمع کثیری از همسران شاهد و ایثارگر در محل تکیه و سقاخانه ابوالفضل العباس ریحانشهر برگزار شد.

 

gerdhamayi hmsaran shahed970225 1

به گزارش صدای زرند، “حسن عرب” رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: صبوری و استقامت همسران شاهد و ایثارگر در تربیت یادگاران بزرگوار آنان قابل‌ تحسین است.

 

وی با اشاره به معرفی شهداء و ایثارگران بعنوان الگوهای راستین برای جامعه امروزی، گفت: نباید فراموش کرد که فرهنگ ایثار و شهادت دربردارنده ی آثار و برکات عظیمی است که تاثیر مهمی را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد داشت چرا که ایثار و شهادت یکی از غنی ترین گنجینه های فرهنگ اسلامی ما می باشد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند افزود : مسابقات علوم قرآنی و معارف اسلامی یکی از برنامه های مهم فرهنگی این نهاد مقدس است که زمینه رقابت سالم را در جامعه هدف فراهم می کند چرا که تمسک بیشتر به قرآن کریم آسیب های اجتماعی را کاهش داده و جوانان را از درگیر شدن با مشکلات حفظ می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: اعزام خانواده های شاهد و ایثارگر به حج تمتع براساس اولویت های تعیین شده انجام می شود و لذا خانواده های شاهد و ایثارگر که واجد شرایط هستند در کاروان ها ثبت نام می کنند و مطابق مقررات به سفر زیارتی خانه خدا اعزام خواهند شد.

 

عرب ادامه داد: ارائه خدمات درمانی و سلامت خانواده های شاهد و ایثارگر نیز یکی از وظایف خطیر بنیاد شهید است که در قالب تفاهم نامه های امضاء شده فی مابین مراکز خدمات درمانی بصورت مستمر در حال اجراست که بخشی از خدمات درمانی مورد نیاز جامعه هدف از طریق پوشش بیمه عمر و بیمه تکمیلی درمان ارائه می شود.

 

وی با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره ای شاهد، بیان کرد: مشاوران این مرکز روانشناسان مجرب و اهل فن هستند که درحوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی همچون ازدواج، خانواده، تحصیل و … وظیفه خدمات رسانی به جامعه هدف را بر عهده دارند و لذا توصیه می شود با توجه تسهیلات فراهم شده خانواده ها حداکثر استفاده بهینه را از این مرکز داشته باشند.

 

انتهای پیام/

خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی***انتشار: احمدرضا ملکی