رئیس اداره ثبت و احوال زرند:

۹۰ درصد از جمعیت بیش از سن ۱۵ سال زرند کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند

رئیس اداره ثبت احوال زرند با عنوان اینکه تاکنون ۹۰ درصد از جمعیت  بیش از سن ۱۵ سال شهرستان زرند کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند، گفت: تا پایان مردادماه تمامی شهروندان زرندی که بیش از سن ۱۵ سال دارند دارای کارت ملی هوشمند می شوند.

رئیس اداره ثبت و احوال زرند با عنوان اینکه تاکنون ۹۰ درصد از جمعیت  بیش از سن ۱۵ سال شهرستان زرند کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند، گفت: تا پایان مردادماه تمامی شهروندان زرندی که بیش از سن ۱۵ سال دارند دارای کارت ملی هوشمند می شوند.

 

kart meli hoshmand

“مجید نخعی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه در دو ماهه ابتدایی سال گذشته ۴۶۲ ولادت و ۷۳ فوتی در شهرستان زرند داشته ایم، اظهارکرد: در دوماهه سال جاری نیز ۳۷۵ ولادت و ۷۴ فوتی داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش روبرو بوده ایم.

 

وی با عنوان اینکه در دوماهه ابتدایی سال جاری ۳۰۴ ازدواج در شهرستان زرند ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش روبرو بوده است، گفت: در دوماه سال جاری ۶۲ واقعه طلاق نیز در زرند ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش روبرو بوده است.

 

رئیس اداره ثبت و احوال زرند افزود: در دوماهه ابتدایی سال جاری ۹ واقعه ازدواج با تحصیلات ابتدایی، ۱۹ واقعه ازدواج با تحصیلات متوسطه دوره اول، ۲۲۳ واقعه ازدواج با تحصیلات دیپلم و پیش دانشگاهی، ۲۸ واقعه ازدواج با تحصیلات لیسانس و ۱۱ واقعه ازدواج با تحصیلات کمتر از دیپلم ثبت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۰۷ مورد ازدواج در دوماهه ابتدایی سال جاری مابین سنین ۲۰ تا ۲۴ در زرند ثبت شده است، ابرازکرد: ۱۰۶ مورد ازدواج نیز ما بین سنین ۲۵ تا ۲۹ سال ثبت شده است.

 

نخعی با بیان اینکه هرم سنی جمعیت شهرستان زرند به سمت میانسالی و ما بین سنین ۳۵ تا ۶۰ سال می باشد، خاطرنشان کرد: جمعیت شهرستان زرند نسب به سال گذشته با افزایش روبرو بوده است.

 

وی با عنوان اینکه تاکنون ۹۰ درصد از جمعیت  بیش از سن ۱۵ سال شهرستان زرند کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند، تصریح کرد: تا پایان مردادماه تمامی شهروندان زرندی که بیش از سن ۱۵ سال دارند دارای کارت ملی هوشمند می شوند.

 

انتهای پیام/