امام جمعه زرند:

قیام خونین ۱۵ خرداد به برکت هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت

امام جمعه زرند گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد به برکت هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.

امام جمعه زرند گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد به برکت هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.

 

15 khordad

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه ای صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است: این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست، « مقام معظم رهبری» چهاردهم خرداد سالروز گرامیداشت مردی است که میراثی ماندگار، همچون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برجای گذاشت تا ترجمان عدالت و آزادگی در جهان باشد.

 

در این بیانیه مطرح شده است: حضرت امام خمینی (ره ) بعد از عمری مجاهدت و هدایت نهضتی بزرگ و جهان گستر که حاصل آن نابودی حکومت سرسپرده ستمشاهی و استقلال و سرافرازی ملّت شریف ایران بود، به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام را غرق عزا و ماتم کرد؛ امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم این انقلاب و راه او راه این انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است.

 

در این بیانیه خاطرنشان شده است: قیام خونین ۱۵ خرداد که به برکت همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت نه تنها موجب سست شدن پایه های حکومت ستم شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیاء تمدن بزرگ اسلام در جهان را هموار ساخت.

 

در این بیانیه بیان شده است: امروز در آستانه چهلمین سال از عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران این نظام و انقلاب با وجود تمامی شیطنت ها و توطئه های داخلی و خارجی تحت فرماندهی رهبری فقیه و آگاه و شخصیتی بزرگ همچون حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به مسیر افتخار آمیز خود ادامه می دهد و قطعاً ملّت شریف ایران که به حق الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان جهان هستند با تمام قوا از دستاورد های بی نظیر این نظام مقدس پاسداری خواهد کرد.

 

در این بیانیه عنوان شده است: اینجانب بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره ) و قیام خونین ۱۵ خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را گرامی داشته و آن را به رهبر معظم انقلاب، ملّت شریف ایران و تمامی عاشقان و رهروان ولایت ومردم شریف و ولایتمدار شهرستان زرند تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

 

در این بیانیه ابرازشده است: در بیست و نهمین سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب، که با ماه میهمانی خدا مقارن شده است، ملّت رشید ایران بار دیگر با تمسک به وصایای حضرت امام )رحمه الله علیه) بعنوان نقشه راه انقلاب اسلامی، ولایت فقیه را رمز ماندگاری نهضت و عامل اصلی ناکامی دسیسه‌های جبهه معاندان انقلاب و نظام می‌دانند و برای همیشه صیانت آگاهانه و توأم با بصیرت و شجاعت از این اصل را رسالت خطیر و فراموش ناشدنی خود تلقی می‌کنند و با بیعت مجدد با رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای) مد ظله العالی) بر این باورند که این انقلاب مصمم تر از گذشته به راه آرمانی خود ادامه داده و با گفتمان تأثیرگذار و نفوذ فرامنطقه ای خود، نظام سلطه و استکبار را بیش از گذشته مقهور کرده است.

 

در این بیانیه اذعان شده است: یقیناً این انقلاب که نتیجه ایثار و فداکاری های همه دل باختگان مکتب عاشوراست، به سر منزل مقصود خواهد رسید و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود؛ان شاء الله.

 

در پایان این بیانیه آمده است: از آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان زرند برای حضور گسترده در آئین پاسداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و یوم اللّه ۱۵ خرداد، تجدید میثاق با آرمان های بلند امام خمینی(ره) و شهدای والامقام و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) دعوت می کنم.

 

انتهای پیام/