رئیس اداره دامپزشکی زرند:

بیش از ۱۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد در زرند ضبط و معدوم شد

رئیس اداره دامپزشکی زرند از ضبط و معدوم کردن بیش از ۱۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد در زرند خبرداد.

رئیس اداره دامپزشکی زرند از ضبط و معدوم کردن بیش از ۱۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد در زرند خبرداد.

 

Gosht

“حسن لطفعلی پور” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده از مراکز تولید، بسته بندی و عرضه فرآورده های خام دامی سطح شهرستان زرند توسط اکیپپ های ویژه ی نظارت بهداشتی دامپزشکی در ایام ماه مبارک رمضان، مقدار ۱۲۰ کیلوگرم فرآورده ی فاسد و غیر قابل مصرف ضبط و معدوم شد، اظهارکرد: این فرآوردها شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی و سایر محصولات خوراکی دامی می باشند.

 

لطفعلی پور ضمن اشاره به مخاطرات بهداشتی مصرف محصولات غیر قابل مصرف، تأکید کرد: مصرف کنندگان محترم به ویژه در ایام روزه داری باید در هنگام خرید این محصولات به تاریخ تولید و انقضای محصول که در برچسب های آنها درج شده دقت نموده و از خرید فرآورد هایی که رنگ و بوی غیر متعارف دارند پرهیز نمایند.

 

وی افزود: شهروندان بایستی در راستای اصلاح الگوی مصرف و عدم مصرف محصولات بی کیفیت و فاسد با مشاهده هر گونه تخلف در مراکز فروش سریعا به اداره دامپزشکی گزارش نمایند تا بررسی و اقدامات لازم انجام گیرد.

 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند بیان کرد: با هماهنگی که با مراجع قضایی و دادستانی بعمل آمده، با افراد سود جو که مسائل بهداشتی را در نگهداری و عرضه فرآورده ای خام دامی رعایت نکرده و باعث تهدید علیه بهداشت عمومی می گردند، برابر مقررات برخورد می گردد.

 

انتهای پیام/