رئیس دادگستری زرند خبرداد

۲۱ زندانی جرائم غیرعمد نیازمند کمک‌های خیرین

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: درحال حاضر ۲۱ نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان شهرستان زرند به سر می‌برند که نیازمند کمک خیرین برای رهایی از زندان هستند.     حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار صدای زرند با بیان اینکه اغلب زندانیان غیرعمد شهرستان به دلیل بدهی مهریه در زندان به […]

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: درحال حاضر ۲۱ نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان شهرستان زرند به سر می‌برند که نیازمند کمک خیرین برای رهایی از زندان هستند.

 

گلریزان

 

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار صدای زرند با بیان اینکه اغلب زندانیان غیرعمد شهرستان به دلیل بدهی مهریه در زندان به سر می‌برند، گفت: برای آزادی این ۲۱ زندانی مبلغی حدود ۹۷۰ میلیون تومان و ۳۶۳ سکه بهار ازادی نیاز می‌باشد.

 

وی اظهار داشت:خیرین شهرستان همواره در انجام کار‌های خداپسندانه، کمک به نیازمندان، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و در زمینه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، آموزشی، بهداشتی و.. همواره پیش قدم بوده و هستند.

 

این مقام قضایی بیان کرد: آسیب‌ها و مشکلاتی که در غیاب سرپرست، برای خانواده‌های زندانیان اتفاق می‌افتد، یکی از مهمترین مواردی است که در کمک به آزادی زندانیان غیرعمد همواره باید مدنظر قرار گیرد و کمک به آزادی اینگونه زندانیان می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک بسیار موثری داشته باشد.

 

وی خاطر نشان ساخت: ستاد دیه استان هرسال در ماه مبارک رمضان تلاش می‌کند با جلب کمک خیران روزه دار، در قالب جشن‌های گلریزان، زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کند.

 

حجت الاسلام محمدی در پایان گفت: درسال گذشته با کمک ۱۲۱ میلیون تومانی خیرین شهرستان زمینه ازادی ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شد و به اغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

 

انتهای پیام/ میزان