مشارکت مردم در همه ی ابعاد آموزشی، پرورشی و پشتیبانی خواست دولت یازدهم است

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند تشکیل جلسه داد در این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش مشارکت مردم در ابعاد آموزشی و پرورشی را خواست دولت یازدهم بیان کرد.

Jahangiriابراهیم جهانگیری، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، به حضور و همراهی و مشارکت مردم در پیروزی انقلاب و نقش محوری رهبری تاکید کرد.

به گزارش “صدای زرند“، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش زرند، ابراهیم جهانگیری، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: آموزش و پرورش نیاز جامعه است و هر نیازی توجه خاص به خود را می طلبد.

جهانگیری در ادامه نقش مردم در همه ی عرصه های فرهنگی و اجتماعی را نقشی حساس و مهم دانست و تصریح کرد: اگر حضور مردم و مشارکت آنها نباشد نظام ما دارای نقص است و یکی از عوامل پیشبرد انقلاب را تعامل مردم با رهبری و هم چنین ایستادگی و مقاومت آنها در مقابل مشکلات دانست.

وی گفت: هر جا حضور مردم پررنگ بوده است کارها بهتر انجام و پیشرفت های مهمی صورت گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به ۳۱۳ پروژه نیمه تمام در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سیاست دولت مبنی بر تکمیل پروژه ها با استفاده از توان و ظرفت خیرین مدرسه ساز است.

وی همچنین خواستار راه اندازی چند کار گروه در شورای آموزش و پرورش برای همکاری در اجرای طرح های ارسالی از وزارت شد و استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش برای تصمیم سازی و تصمیم گیری های مدیریت را مهم ارزیابی کرد

وی همچنین اظهار داشت: باید از فضاها و نیروی انسانی موجود استفاده بهینه شود.

مدیر کل آموزش و پرورش از شورای آموزش و پرورش زرند به عنوان شورای موفق استان نام برد و کسب رتبه دوم را به اعضای شورا تبریک گفت و با اهداء لوح تقدیر از اعضا قدر دانی کرد.

وی همچنین در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش با تبریک ایام الله دهه ی فجر انقلاب اسلامی گفت: با لاترین برکت نظام جمهور ی اسلامی ایران مردم سالاری دینی است.

جهانگیری توقعات مردم از آموزش و پرورش را توقعات بالا و به جایی دانست و گفت: چون تمامی اقشار مردم به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند تکریم ارباب رجوع راامری ضروری دانست.

جهانگیری همچنین  به همراه حمید صادقی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارشناس ستاد شاهد با حضور در منزل دانشجو معلم، شهید مهدی عبد الله زاده، با خانواده وی دیدار و از آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام/