شهردار شهر زرند:

شفاف سازی هزینه کرد عوارض شهروندان زرندی

شهردار شهر زرند گفت: سعی داریم هزینه کرد، عوارض شهروندان را شفاف سازی کنیم چرا که این امر منجر به افزایش اعتماد عمومی می شود و هیچ عاملی به اندازه اعتماد مردم برای شهرداری ها ارزشمند و مفید نمی باشد.

شهردار شهر زرند گفت: سعی داریم هزینه کرد، عوارض شهروندان را شفاف سازی کنیم چرا که این امر منجر به افزایش اعتماد عمومی می شود و هیچ عاملی به اندازه اعتماد مردم برای شهرداری ها ارزشمند و مفید نمی باشد.

 

mahdalo shardar

به گزارش صدای زرند، “محمدرضا مهدلو” در جمع نمازگزاران عید سعید فطر با بیان اینکه ماه رمضان ماه عمل کردن به تکالیف الهی است، اظهارکرد: سعی داریم هزینه کرد، عوارض شهروندان را شفاف سازی کنیم چرا که این امر منجر به افزایش اعتماد عمومی می شود و هیچ عاملی به اندازه اعتماد مردم برای شهرداری ها ارزشمند و مفید نمی باشد.

 

وی با عنوان اینکه شهرداری ها از جمله نهادهای مردمی است که با استفاده از درآمدهای عمومی اداره می شود، گفت: سعی داریم پروژه های عمرانی را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانیم.

 

شهردار شهر زرند افزود: رکود فعالیتهای عمرانی در سطح شهر زرند به خوبی نمایان است و ما با استفاده از نیروهای خود شهرداری و بازنگری های در سیستم های شهرداری خالصانه در حال خدمت به شهروندان می باشیم.

 

وی از تعمیر و بهسازی ماشین آلات شهرداری با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: یکی از برنامه های ما در زمان ورود به شهرداری بحث پرداخت های معوقه این نهاد به ادارات و نهادهای شهرستان و استان بوده است که در این راه موفق شدیم بخش عظیمی از این بدهی ها را حل و فصل نماییم.

 

مهدلو با بیان اینکه بودجه شهرداری زرند در سال ۹۷ افزایش ۵۰ درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: شهرداری زرند طی سال جاری برای فعالیت های عمرانی و خدماتی خود بیش از ۳۲ میلیارد تومان هزینه خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: به دنبال اجرایی کردن طرح آسفالت مشارکتی برای شهر زرند می باشیم و در طی این مدت بیش از ۴۶۰۰ تن آسفالت در معابر سطح شهر زرند پخش شده است.

 

شهردار شهر زرند از آسفالت کوچه شهید رجایی ۱۰، بیست متری محرم، بلوار شهید تهامی، پل پارسیان، بلوار بهشت، کوچه غدیر ۳ و خیابان امین خبرداد و اضافه کرد: بیش از یک میلیارد تومان از سوی این نهاد برای عمران و آبادانی معابر شهر زرند هزینه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های شهرداری زرند ساماندهی ورودی های شهر است، اذعان کرد: سعی داریم با همراهی و همکاری نهادهای مربوطه این ورودی ها را ساماندهی کنیم تا بتوانیم شهروندان را به زرندی زیبا امیدوار نماییم.

 

وی به بحث اصلاح جداول سطح شهر نیز اشاره کرد و افزود: در این راستا نیز طرح تعویض جداول بلوار طالقانی و خیابان امین و همچنین ترمیم جداول شکسته سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده ایم .

 

مهندس مهدلو شهردار زرند توجه به حفظ، گسترش و توسعه فضای سبز را مهم برشمرد و ابراز کرد: توسعه و حفظ فضای سبز، به حتم منجر به زیبایی بیش از پیش شهرها می شود.

 

انتهای پیام/