فعالیت مستقیم و جدی مردم در امور اقتصادی

استاندار کرمان گفت: برای توسعه اقتصادی باید اعتماد مردم به دولت جلب شود و باور کنند که می‌توانند، فعالیت مستقیم و جدی در امور اقتصادی داشته باشند.

RazmHosseiniعلیرضا رزم حسینی گفت: برای توسعه اقتصادی باید اعتماد مردم به دولت جلب شود و باور کنند که می‌توانند، فعالیت مستقیم و جدی در امور اقتصادی داشته باشند.

صدای زرند: به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا رزم‌حسینی بعد از ظهر دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان بردسیر اظهار داشت: سال گذشته سالی بود که فشارهای بین‌المللی، اختلاف سران قوا، تحریم‌ها و… و اقتصاد آشفته‌ای وجود داشت و در شرایطی که ناامیدی در همه کشور حاکم بود مردم ولایتمدار ما پای صندوق‌های رای رفتند و شرایط الان به گونه‌ای است که آرامش نسبی در اقتصاد کلان ایران به وجود آمده است.

استاندار کرمان گفت: امید بیشتری در بین سرمایه‌گذاران به وجود آمده و دولت تدبیر و امید هم به دنبال این است که آسایش و رفاهی در شأن ملت ایران به وجود آورد و موانع را مرحله به مرحله در راستای جبران عقب‌افتادگی‌های کشور بردارد.

رزم‌حسینی بیان داشت: برای توسعه اقتصادی مجبور هستیم تعدادی عوامل را مد نظر قرار دهیم و دنبال کنیم، مردم باید اعتمادشان به دولت جلب شود و باور کنند که می‌توانند، فعالیت مستقیم و جدی در امور اقتصادی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ما باید جذب سرمایه‌گذاری و تکریم سرمایه‌گذاری را برای توسعه اقتصادی مد نظر قرار دهیم، گفت: مردم اگر بخواهند محرومیت را دور کنند، پول‌هایی را که در خانه مخفی کرده‌اند به صحنه اقتصاد بیاورند.

استاندار کرمان وجود سرمایه‌های سرگردان را یادآور شد و خطاب به مدیران شهرستان بردسیر عنوان کرد: برای توسعه اقتصادی بردسیر، بردسیر مجازی راه اندازی و در آن از همه بردسیری‌ها هر کجا که ساکن هستند و از همه سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند هستند در بردسیر سرمایه‌گذاری کنند، دعوت شود.

انتهای پیام/