رئیس دادگستری زرند:

آمار شراب فروشی در روستاهای زرند افزایش پیدا کرده است/برخورد جدی با افرادی که در مکان های عمومی سگ حمل کنند

رئیس دادگستری زرند از افزایش آمار شراب فروشی در روستاهای زرند خبرداد.

رئیس دادگستری زرند از افزایش آمار شراب فروشی در روستاهای زرند خبرداد.

 

neshast ashab resaneh ba dadsetan va raeis dadgostari970331

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” در نشست خبری با اصحاب رسانه زرند با بیان اینکه امروزه از بحث آسیب های اجتماعی در راستای دین به راحتی نمی توان گذر کرد، اظهارکرد: مسائل دینی در نظام های اسلامی از مهم ترین مسائل می باشند.

 

وی با عنوان اینکه مهم ترین دغدغه دستگاه قضایی شهرستان زرند آسیب های اجتماعی می باشند، گفت: امروزه مبانی خانواده در جامعه در حال ضربه دیدن است.

 

رئیس دادگستری شهرستان زرند با اشاره به اینکه قبه طلاق امروزه در جامعه دغدغه شده است، خاطرنشان کرد: با مختلفین ایجاد نا امنی در زرند برخورد می شود.

 

وی افزود: دستگاه قضاء در بحث چاقوکشی به شدت برخورد می کند و بیشترین بازداشت موقت در زرند در بحث چاقوکشی است.

 

حجت الاسلام محمدی با اذعان اینکه آمار شراب فروشی در روستاهای زرند افزایش پیدا کرده است، ابرازکرد: با شراب فروشان برخورد بسیار قاطع می شود.

 

وی با بیان اینکه مبارزه با عرضه مواد مخدر و مبارزه با تقاضا مواد مخدر باید مورد اهمیت دستگاه های شهرستان قرار گیرد، تصریح کرد: با خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان زرند برخورد جدی می شود.

 

رئیس دادگستری شهرستان زرند تأکید کرد: سگ بازی در شهرستان زرند افزایش پیدا کرده است و با افرادی که در مکان های عمومی سگ حمل کنند برخورد جدی می شود.

 

وی با عنوان اینکه قبه روابط غیراخلاقی از بین رفته است، بیان کرد: فرهنگ مدگرایی در شهرستان زرند افزایش پیدا کرده است.

 

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: چاله ها و دست انداز های سطح شهر زرند یک معضل جدی می باشند و درصورتی که اموال مردم بابت این موضوع آسیب بیند مردم می توانند از طریق دستگاه قضایی این موضوع را بررسی و از مسئول مورد نظر خسارت بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه استقرار میز مشاوره، سخنرانی در خطبه های نمازجمعه، دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نماز وحدت، برگزاری شورای اداری، برگزاری تریبون آزاد، غبارروبی قبور شهدا و… از برنامه های هفته قوه قضائیه در شهرستان زرند می باشند، عنوان کرد: برای ساختمان دادگستری زرند مبلغی قریب ۸ میلیارد تومان تخصیص شده است که هنوز این مبلغ در اختیار ما قرار نگرفته است.

 

رئیس دادگستری شهرستان زرند با بیان اینکه ساختمان دادسرا زرند تا پایان سال جاری به بهره برداری میرسد، اذعان کرد: اعتیاد، مشکلات جنسی، بدبینی زوجین، دخالت خانواده، عوامل اقتصادی، احساسات، نداشتن تناسب فرهنگی و فکری، استقلال مالی زوجه، آماده نکردن جوانان برای ورود به جامعه و تفاوت سنی زیاد عوامل اصلی طلاق در شهرستان زرند می باشند.

 

انتهای پیام/