نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی:

بسکتبال زرند از گذشته تاکنون در سطح استان کرمان خوش درخشیده است

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسکتبال زرند از گذشته تاکنون در سطح استان کرمان خوش درخشیده است و هروزه مورد علاقه بیشتر جوانان قرار میگیرد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسکتبال زرند از گذشته تاکنون در سطح استان کرمان خوش درخشیده است و هروزه مورد علاقه بیشتر جوانان قرار میگیرد.

 

IMG 0446

“حسین امیری” در حاشیه مسابقات بسکتبال زیر ۱۸ سال زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه بسکتبال یکی از ورزش های تیمی است که معمولاََ به سطح سلامت جوانان کمک می کند، اظهارکرد: کارهای خوبی در زمینه ورزش بسکتبال زرند توسط باشگاه های ورزشی در حال انجام می باشد.

 

وی با عنوان اینکه شهرستان زرند خوشبختانه در زمینه ورزش های مختلف آقایان و بانوان، چه به صورت تیمی و چه به صورت انفرادی از جایگاه خوبی برخوردار است، گفت: با تلاش ورزشکاران و خانواده های آن ها ظرفیت های خوبی در زمینه ورزش شهرستان زرند به وجود آمده است.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خانواده ها برای تشویق فرزندان خود در این دوره از مسابقات حاضر شده اند، تصریح کرد: مربیان، ورزشکاران و خانواده ها اگر دست به دست هم بدهند ما در زمینه ورزش های مختلف پیشرفت خواهیم کرد.

 

وی افزود: بسکتبال زرند از گذشته تاکنون در سطح استان کرمان خوش درخشیده است و هروزه مورد علاقه بیشتر جوانان قرار میگیرد.

 

امیری به روند رو به رشد ورزش های مختلف در شهرستان زرند اشاره کرد، ابرازکرد: تعدادی از ورزشکاران ما در تیم های ملی فعالیت می کنند.

 

وی با بیان اینکه ورزشکارانی که به تیم های ملی دعوت می شوند شهرستان خودشان را فراموش نمی کنند، خاطرنشان کرد: علاقه جوانان در رشته های مختلف ورزشی باعث رشد ورزش شهرستان زرند شده است.

 

وی ادامه داد: با رشد صنعتی که در شهرستان زرند در حال به وجود آمدن است، امیدواریم از رکود خارج شویم و کارخانجات نیز در برنامه های خود اسپانسری تیم های مختلف ورزشی را قرار دهند.

 

انتهای پیام/