رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زرند:

جشنواره های عشایر زرندی و اقوام ایرانی در شهر زرند برگزار می شوند

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از برگزاری جشنواره های عشایر زرندی و اقوام ایرانی در شهر زرند خبرداد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از برگزاری جشنواره های عشایر زرندی و اقوام ایرانی در شهر زرند خبرداد.

 

ashayer

به گزارش صدای زرند، “محمدرضا مهدلو” شهردار شهر زرند در نشست برنامه ریزی جشنواره های عشایر زرندی و اقوام ایرانی ضمن مهم شمردن برگزاری جشنواره ها در پویایی و نشاط اجتماعی شهروندان، اظهارکرد: شهرداری زرند آمادگی خود را جهت برگزاری این دو رویداد اعلام می کند و معتقد است هدف گذاری باید به سمت توانمندسازی جوامع هدف باشد که مطمئناً این اتفاق می تواند بستری مناسب برای تزریق نشاط در جامعه باشد.

 

“محمد اسلامی” رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند با اشاره به اینکه زرند قابلیت تبدیل شدن به شهر جشنواره های کشور را دارد، گفت: طوری برنامه ریزی کرده ایم که به طور متوسط هر ۱۰ روز یک جشنواره برگزار شود و هیچ نگرانی هم از بابت اجرا نداریم چرا که مردم ما را به خوبی و به شایستگی در این مسیر همراهی کرده و خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه شاید این امر دلیل  محکمی برای مجاب کردن کشور جهت معرفی زرند به عنوان پایتخت جشنواره های ایران باشد، خاطرنشان کرد: جشنواره عشایر زرندی جمعه ۸ تیرماه در بوستان شهدای زرند برگزار می شود.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند افزود: در اوایل مرداد ماه جشنواره بزرگ اقوام ایرانی به مدت ۱۰ روز با همکاری شهرداری زرند همزمان با دهه شاد زرند برگزار می شود تا تمام اقوام ایرانی از جای جای کشور زندگی محلی و محصولات تولیدی خود را برای نمایش و عرضه در قالب صنایع دستی و سوغات محلی عرضه نمایند.

 

انتهای پیام/