معاون عمرانی استاندار کرمان:

بافت های فرسوده یکی از مهم ترین مشکلات در استان کرمان می باشند

معاون عمرانی استاندار کرمان در این همایش با عنوان اینکه بافت های فرسوده یکی از مهم ترین مشکلات در استان کرمان می باشند، بیان کرد: بحث بازسازی بافت های فرسوده و فعال شدن سازمان حمل و نقل طی سال جاری در اولیت شهرداری های استان کرمان است.

معاون عمرانی استاندار کرمان در این همایش با عنوان اینکه بافت های فرسوده یکی از مهم ترین مشکلات در استان کرمان می باشند، بیان کرد: بحث بازسازی بافت های فرسوده و فعال شدن سازمان حمل و نقل طی سال جاری در اولیت شهرداری های استان کرمان است.

 

hamayesh shardaran ostan970414 14

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند در همایش شهرداران استان کرمان در محل مجموعه رفاهی پردیس زرند با بیان اینکه شهرداری جبهه اول شهری است، اظهارکرد: امروزه توسعه مبلمان شهری یکی از وظایف شهرداری ها است.

 

وی با عنوان اینکه شهرداری ها بخشی از آسیب های اجتماعی را برطرف می کنند، گفت: شهر زرند ۲۶ هزار مشترک آب دارد که باید این تعداد مشترک در مصرف آب صرفه جویی لازم را انجام دهند.

 

فرماندار شهرستان زرند افزود: بحث آب در کشور یکی از مهم ترین بحث ها است که شهرداری ها نیز باید در فضاهای سبز خود آب کمتری مصرف کنند.

 

“حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در این همایش با اذعان اینکه چالش ها گاهاََ طبیعی و گاهاََ غیر طبیعی می باشند، خاطرنشان کرد: شهرداری ها باید حتما در زمینه آب صرفه جویی کنند.

 

وی به فعالیت کارخانه های زرند اشاره داشت، ابرازکرد: فشارهای کارگری در شهرستان زرند نسبت به میانگین استان کمتر است.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دیگر به هیچ کارخانه ای در زرند مجوز حفر چاه داده نمی شود، بیان کرد: تولید برق شهرستان زرند در سال جاری از ۷۲ هزار مگاوات به ۵۲ هزار مگاوات رسیده است.

 

“سید مصطفی آیت اللهی موسوی” معاون عمرانی استاندار کرمان در این همایش با عنوان اینکه بافت های فرسوده یکی از مهم ترین مشکلات در استان کرمان می باشند، تصریح کرد: بحث بازسازی بافت های فرسوده و فعال شدن سازمان حمل و نقل طی سال جاری در اولیت شهرداری های استان کرمان است.

 

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی استان کرمان نسبت به سال های گذشته کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: ۷۲ شهرداری در استان کرمان فعالیت می کنند که امیدواریم این شهرداری ها ماشین آلات خود را افزایش دهند.

 

به گزارش صدای زرند، همچنین در این نشست سیما سلطانی نماینده گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد و مدیر فروش و بازرگانی شرکت تعاونی پیشگامان کویر دیار کریمان از مسئولین دولتی و شهرداران استان خواست که با حمایت تولید کنندگان ایرانی نظیر گروه تعاونی پیشگامان که با ۳۰ شرکت تحت پوشش، به جهانی شدن می اندیشد و با تکیه بر چهار اصل توکل، تفکر، تعهد و تعاون می رود تا بر سکوی افتخار در این صنعت بایستد، ایشان را در راه رسیدن به خودکفایی ملی یاری نمایند و راه را بر ورود کالاهای نامرغوب مشابه خارجی ببندند تا زمینه های داشتن اقتصادی خود کفا بر پایه حمایت از کالای ایرانی فراهم آید.

 

hamayesh shardaran ostan970414 1

hamayesh shardaran ostan970414 2

hamayesh shardaran ostan970414 3

hamayesh shardaran ostan970414 4

hamayesh shardaran ostan970414 5

hamayesh shardaran ostan970414 6

hamayesh shardaran ostan970414 7

hamayesh shardaran ostan970414 8

hamayesh shardaran ostan970414 9

hamayesh shardaran ostan970414 10

hamayesh shardaran ostan970414 11

hamayesh shardaran ostan970414 12

hamayesh shardaran ostan970414 15

hamayesh shardaran ostan970414 13

انتهای پیام/