امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه:

تاکنون خبری از کمک های دولت برای ساخت مصلی زرند نشده است / اگر دولت با مردم صادق باشد ما بر دشمن پیروز خواهیم شد

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه شهر زرند با حضور پرشور مردم ولایی و همیشه در صحنه و به امامت حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه این شهر برگزار شد.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه شهر زرند با حضور پرشور مردم ولایی و همیشه در صحنه و به امامت حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه این شهر برگزار شد.

 

ali ebrahimi emamjomehبه گزارش صدای زرند حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با بیان نکاتی پیرامون نزول قران به عنوان راهنما و کتاب مقدس مسلمین جهان، گفت: خداوند متعال قرآن را به چند نوع و قسم با تمایلات بشری برای هدایت بشر نازل کرده است که یکی از این شیوه ها ضرب المثل است که ما هم در کلام مان از ضرب المثل استفاده می کنیم.

 

وی ریشه تقوا را ایمان و عمل صالح دانست و گفت: انسان در هیچ شرایطی نباید تحت تاثیر تبلیغات سو قرار بگیرد. زرند نیاز به یک مصلی برای نماز جمعه دارد. متاسفانه برای ساخت مصلی نواقصی وجود دارد که با کمک شما مومنین می توان این نواقص را رفع کرد.

 

امام جمعه زرند با اشاره به افتتاح فاز اول مصلی پیامبر اعظم (ص) در زرند گفت: دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور در سفرشان به زرند قول دادند و قرار شد ۱ میلیارد به مصلی و ۱۰۰ میلیون تومان به مسجد جامع کمک کنند که تاکنون از هیچکدام از آن‌ها خبری نشده است.

 

وی با تکذیب شایعات که پیرامون غصبی بودن زمین مصلی از طرف برخی افراد شده است، گفت: تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان از شورای سیاستگذاری کمک گرفته شده است و تمام پول هایی که خرج می شود، کمک های مردمی است که کاملاً حلال است و اندازه سر سوزنی هم ایرادی در اجرای کارها وجود ندارد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شده است و حضرت امام خمینی (ره) مسیر انقلاب را ترسیم کردند دشمنان از همان لحظه اول دشمنی خودشان را شروع کردند و افراد زیادی را کشتند و ترور کردند و مجروح کردند اما خوشبختانه نتوانستند مسیر انقلاب را منحرف کنند.

 

امام جمعه زرند با اشاره به در پیش بودن سالروز کودتای نوژه و صحبت پیرامون آن، بیان داشت: بعد از این کودتاها جنگ تحمیلی علیه ایران را راه انداختند که به لطف خداوند و خون شهدا موفق نشدند و شکست خوردند و بعد از جنگ با تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران قصد براندازی نظام و فشار بر ملت ایران را داشتند که تحریم ها کارساز نبود و بازهم شکست خوردند.

 

وی گفت: در حال حاضر نیز دولت مستکبر آمریکا تمام قوای خود را به کار گرفته است و قصد جنگ اقتصادی و به زانو در آوردن ملت ایران را دارند و به دنبال اختلاف و جنگ داخلی است که ما باید دوست و دشمن را بشناسیم تا مبادا تحت تاثیر دشمن قرار بگیریم.

 

امام جمعه زرند با بیان اهمیت حفظ وحدت و اتحاد ملی در برابر مشکلات اقتصادی کشور، گفت: رییس جمهور به این نتیجه رسیدند که تیم اقتصادی کشور را عوض کنند و ما نیز باید دست به دست هم بدهیم تا تمام کفر که دست به دست هم دادند را شکست دهیم.

 

ابراهیمی گفت: اگر مسئولان ما صداقت داشته باشند و مدیران به کار و تلاش خود ادامه دهند، کشورمان در دل همین تحریم ها هم رشد خواهد کرد و این وعده خداست که ما پیروز خواهیم شد.

 

وی بیان داشت: اگر دولت به فکر ملت باشد و دنبال اشرافیگری نباشد و فساد اقتصادی و باندبازی در کار دولت وجود نداشته باشد و عده ای تقلب نداشنه باشند، ما موفق خواهیم شد دشمن را شکست دهیم. امروز خوشبختانه خزانه مملکت ما پر است و بنیه اقتصادی کشور ما محکم است و با وجود تحریم ها نفت ما بفروش می رسد اما دشمن به دنبال ایجاد موج روانی و ناامید کردن مردم است.

 

انتهای پیام/