شورای آموزش و پرورش زرند برگزار شد

قشر فرهنگیان جامعه ای بزرگ است و باید در خط مقدم جنگ نرم و فرهنگی دشمن نقش آفرینی کند.

شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند با حضور امام جمعه، مدیرکل آموزش و پرورش، فرماندار و اعضای شورا در محل آموزش و پرورش برگزار گردید.

 www356


به گزارش “صدای زرند” در ابتدای این جلسه رضا کرمی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و خیر مقدم به امام جمعه ومدیر کل آموزش و پرورش و اعضا طی سخنانی عنوان داشت قشر فرهنگیان  جامعه ای بزرگ است و باید در  خط مقدم جنگ نرم و فرهنگی دشمن نقش آفرینی کند.

وی شورای آموزش و پرورش شهرستان را یکی از شوراهای خوب و فعال در استان عنوان و گفت اقشار مختلفی از جمله قضات، معلمین، مدیران و غیره عضو این شورا هستند در ادامه این جلسه امام جمعه زرند طی سخنانی گفت: درخشندگی ایام الله دهه مبارک فجر هر سال با شکوه تر می شود.

وی ادامه داد عظمت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا ورهبری های امام راحل (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری می باشد مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه به همراهی و حضور و مشارکت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی  و نقش محوری رهبری تاکید کرد.

وی در ادامه گفت آموزش و پرورش نیاز جامعه است و هر نیازی توجه خاص به خود را می طلبد وی استفاده از ظرفیت اولیا و مربیان را برای رشد و پیشرفت نظام آموزشی خواستار شد.

انتهای پیام/