امام جمعه شهر زرند:

همشهریان زرندی باید نسبت به محیط زیست خود حساس باشند

امام جمعه شهر زرند گفت: همشهریان زرندی باید نسبت به محیط زیست خود حساس باشند و آشغال های خود را در این محیط نریزند.

امام جمعه شهر زرند گفت: همشهریان زرندی باید نسبت به محیط زیست خود حساس باشند و آشغال های خود را در این محیط نریزند.

 

EMAMJOMEH

حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در حاشیه طرح نمادین پاکسازی ورودی شهر زرند از سمت کرمان در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه در روایات آمده است که نظافت از ایمان و انسان های مومن است، اظهارکرد: محیطی که ما در آن زندگی میکنیم این محیط باید تمیز باشد.

 

وی با عنوان اینکه همانطور که ما در منزل خود به نظافت و تمیز بودن اهمیت می دهیم باید به محیط زندگیمان نیز توجه کنیم، گفت: یکی از درس هایی که خدای متعال در مراسم حج به زائران می دهد شکستن درختان و کندن بوته ها را بر محرم حرام می کند.

 

امام جمعه شهر زرند افزود: حامیان محیط زیست تلاش های زیادی در زرند دارند انجام می دهند و این طرح نیز یک کار پسندیده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این طرح بزرگ و کوچیک دست به دست هم دادند تا ورودی شهر زرند تمیز شود، ابرازکرد: همشهریان زرندی باید نسبت به محیط زیست خود حساس باشند و آشغال های خود را در این محیط نریزند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اذعان اینکه امروزه یکی از مواردی که ما باید رعایت کنیم پلاستیک در محیط زیست نندازیم، خاطرنشان کرد: پلاستیک بیش از ۳۰۰ سال طول میکشد تا به خاک تبدیل شود و این خود مریضی و آلودگی به وجود می آورد.

 

وی ادامه داد: ما باید به جای استفاده از ظروف پلاستیکی از ظروفی استفاده کنیم که در طبیعت به راحتی تجزیه می شود.

 

امام جمعه شهر زرند با عنوان اینکه همه باید کوشش کنند تا شهر زرند یک شهر تمیز و نظیف باشد، بیان کرد: امیدواریم این برنامه های محیط  زیستی در زرند ادامه داشته باشد.

 

انتهای پیام/