۲۲ بهمن رفراندوم عمومی مردم ایران است

امام جمعه زرند گفت: ۲۲ بهمن روز حضور حماسی مردم در سراسر میهن اسلامی و رفراندوم عمومی است.

امام جمعه زرند گفت: ۲۲ بهمن روز حضور حماسی مردم در سراسر میهن اسلامی و رفراندوم عمومی است.

امام-جمعه-زرند-300x2691-300x269

به گزارش صدای زرند به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری حضرت امام (ره) یک انقلاب فرهنگی باتکیه بر ارزش‌های دینی و مکتبی است.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی از اعتقادات دینی و مذهبی مردم  سرچشمه گرفته و اعتقادات مردم در اصل انقلاب اسلامی موثر است و مردم هرچه از درون خود را پاک کنند، این امر روی انقلاب تاثیر می‌گذارد.

امام جمعه زرند عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران مقدمه‌ای برای حکومت جهانی امام زمان (عج) است و در تاریخ غیبت، علمای شیعه و مردم مبارز زیر شکنجه‌های زیادی قرار گرفته‌اند تا زمینه را برای ظهور حضرتش فراهم کنند.

وی ابراز داشت: مردم یکی از سرمایه‌های مهمی هستند که حضرت امام خمینی (ره) همیشه بر آن تاکید می‌کردند، پس عزت و کرامت این مردم باید حفظ شود که یکی از ضروری‌ترین مسائل اولویت‌دار جامعه همین امر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نگاه صحیح دولتمردان در مسائل ضروری مردم به ویژه در راستای هدفمندی یارانه‌ها که اخیرا سبد کالا به مردم داده می‌شود، کاری پسندیده است، اما باید توجه داشت که زمینه سوء‌استفاده دشمن را فراهم نکنیم.

کرمی‌پور همچنین ۲۲ بهمن ماه را روز حضور مردم در سراسر میهن اسلامی خواند که رفراندوم عمومی است و افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن قدرت مسئولان را بالا برده و دشمنان نیز نسبت به توطئه‌های خود تجدید نظر می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع:فارس