رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند خبرداد:

افزایش ۵ درصدی کودک آزاری نسبت به سنوات گذشته در زرند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند از افزایش ۵ درصدی کودک آزاری نسبت به سنوات گذشته در زرند خبرداد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند از افزایش ۵ درصدی کودک آزاری نسبت به سنوات گذشته در زرند خبرداد.

 

IMG 3406

به گزارش صدای زرند، “محمد ابراهیمی” در نشست خبری با اصحاب رسانه زرند با بیان اینکه سازمان بهزیستی بالغ بر ۲۰۰ نوع خدمت به مردم ارائه می دهد، اظهارکرد: سازمان بهزیستی در اختیار اقشار مختلف جامعه است.

 

وی با عنوان اینکه اصحاب رسانه حامیان سازمان بهزیستی هستند، گفت: ۲ هزار ۸۰۰ نفر معلول در شهرستان زرند داریم که از این تعداد ۸۰۰ نفر معلول ذهنی هستند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند با اشاره به اینکه ۲۵۰ معلول در شهرستان زرند مستمری بگیر هستند، افزود: ۲ مرکز کمپ اعتیاد میان مدت یکی برای آقایان و دیگری برای خانم ها در زرند در حال فعالیت می باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: ۳۱۰ کودک بی سرپرست و بدسرپرست در شهرستان زرند تحت پوشش سازمان بهزیستی می باشند.

 

ابراهیمی با اشاره به اینکه یک مرکز اوتیسم فعال در شهرستان زرند وجود دارد، ابرازکرد: ۲۴ مهدکودک در زرند با ۷۰۰ کودک در حال فعالیت می باشند.

 

وی با اذعان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون اورژانس اجتماعی تحت پوشش اداره بهزیستی زرند ۴۷۶ مورد خدمات ارائه کرده است، تصریح کرد: ۷۰۰ نفر به طور ماهیانه از مرکز دی آی سی اداره بهزیستی زرند استفاده می کنند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۳۱ معلول وام اشتغالزایی پرداخت شده است و ۳۵۰ معلول دیگر نیز متقاضی دریافت وام اشتغالزایی می باشند.

 

وی با عنوان اینکه طرح تنبلی چشم بهزیستی زرند از مهر ماه آغاز می شود، اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۱ هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

 

ابراهیمی به افزایش ۵ درصدی کودک آزاری نسبت به سنوات گذشته در زرند اشاره کرد، ادامه داد: ۱۵ هزار مددجو از خدمات اداره بهزیستی زرند استفاده می کنند که از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش این اداره می باشند.

 

انتهای پیام/