برگزاری جشنواره بازی‌های بومی در شهرستان زرند

به مناسبت دهه فجر، نخستین جشنواره بازی‌های بومی محلی در شهرستان زرند با شکوه خاصی برگزار شد.

به مناسبت دهه فجر، نخستین جشنواره بازی‌های بومی محلی در شهرستان زرند با شکوه خاصی برگزار شد.

 

دوچرخه سواری

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین جشنواره بازی‌های بومی محلی منطقه بهشت وحدت شهرستان زرند با شکوه خاصی برگزار شد.

در این جشنواره عبدالمجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی را به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و بیان داشت: با گذشت ۳۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به شکرانه انقلاب اسلامی  پرشورتر از گذشته این ایام را گرامی داشته‌اند.

این جشنواره که به همت شورای ورزشی دهستان بهشت وحدت در قالب رشته‌های هفت‌سنگ، لی‌لی و طناب‌کشی و همایش دوچرخه‌سواری پیرمردها برگزار شد.

در رشته دوچرخه سواری از بین ۵۰ دوچرخه سوار که ۹۰ درصد آنها بالای ۵۰ سال بودند از سالن ورزشی بهاء آباد تا میدان امامزاده عبدالله  رکاب زدند و در پایان به میمنت ۱۲ بهمن،۱۲نفر به ترتیب حسین اکبرزاده ،علی جمالیزاده ،محمد جعفر زاده ،عباس عسکری ،عباس الهیارزاده ،اکبر مسعود پور ،ماشاالله رجبی ،علی عربزاده،اصغر محمد زاده ،احمد رجبی،مختار جعفر زاده و اکبر جمالیزاده رتبه اول تا دوازدهم را به خود اختصاص دادند.

مسن ترین این شرکت کنندگان اصغر جعفر زاده با ۸۲ سال سن وابوالفضل رجبی با ۷ سال سن کوچکترین شرکت کننده بود .

همچنین مسابقات دیگر رشته‌ها در سالن ورزشی بهاآباد برگزار شد و در رشته هفت‌سنگ تیم‌های شهید عربزاده، شهید ابرین و شهید رضازاده به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته طناب‌کشی تیم‌های وحدت، شهید ناطقی و مرکز بهداشت به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته دارت مسلم توحیدی، امیرحسین سهرابی و امیرمحمد جعفرزاده مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته هفت‌سنگ بانوان تیم‌های پایگاه حضرت زینب (س)، شهید بهاءالدینی و شهید عسکرزاده و در رشته لی‌لی تیم‌های شهید غلامی، شهید یوسف‌زاده و شهید جعفرزاده و در رشته طناب‌کشی تیم‌های شهید سلطانی، شهید زنگی‌آبادی و نرجس خاتون به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش صدای زرند،نظیر این مراسمات درسالن ورزشی ریحانشهر نیز با حضور پرشور علاقمندان بویژه جوانان و نوجوانان برگزار شد .

انتهای پیام/