خطیب نماز جمعه زرند:

منتظر برجام اروپایی نمی مانیم / با توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست شهر خود را آباد کنید

امام جمعه زرند با اشاره به سفر ولایتی نماینده رهبری به روسیه و ملاقات با پوتین بیان داشت: این سفر به این معناست که هرچند آمریکا از برجام خارج شده است و درصدد تحریم بیشتر علیه نظام جمهوری اسلامی است اما ما منتظر برجام اروپایی هم نمی مانیم زیرا اروپایی ها هم همه مکار هستند و در طول دوران گذشته این را نشان دادند که قابل اعتماد نیستند.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند در سایه استقبال از پرچم حرم رضوی و با حضور پرشور مردم ولایی این در مصلی بزرگ پیامبر اعظم (س) برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند با تبریک دهه کرامت به همه نمازگزار و مردم زرند و تقدیر از حضور خادمان و پرچم حرم امام رضا (ع) بیان داشت: امروز شهر زرند و مصلی نماز جمعه این شهر بویی رضوی گرفته است و پرچم حرم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) مانند پیراهن یوسف گره های زیادی را از کار مردم عزیز باز می کند و استقبال از این پرچم تجدید میثاق با اهلبیت (ع) است.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن زیر سایه خورشید که امشب برنامه ریزی شده است، اظهارداشت: جوانان زحمت کش و ولایت مدار زیادی برای فراهمی این مراسم زحمت کشیده اند که امیدواریم این مراسم مثل هرسال پرشور برگزار شود.

 

امام جمعه زرند با اشاره به تاثیر و نفوذ حرف حق که از زبان مقام معظم رهبری (حفظه الله) به گوش تمام دنیا می رسد، گفت: جمهوری اسلامی با تمام قوا دنبال حق و حقیقت حرکت می کند و تمام دشمنی های وهابیت و اروپا و غرب بخاطر این است که آنان از حق و حقیقت فرار می کنند و دنبال ظلم کردن به مظلوم هستند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان برخی اهمیت ها از حضور امامزاده ها در کشور، اظهارداشت: امامزادگان برای هدایت مردم زحمات زیادی کشیده اند که ما باید قدردان این زحمات باشیم. در شهر ما نیز امامزاده حمزه (ع) درون شهر است ولی متاسفانه این امامزاده بسیار غریب است که با وجود افراد ثروتمند و صنایع در این شهر جایگاه و پیشرفت این امامزاده باید بیشتر از این باشد.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند با اشاره به سفر ولایتی نماینده رهبری به روسیه و ملاقات با پوتین بیان داشت: این سفر به این معناست که هرچند آمریکا از برجام خارج شده است و درصدد تحریم بیشتر علیه نظام جمهوری اسلامی است اما ما منتظر برجام اروپایی هم نمی مانیم زیرا اروپایی ها هم همه مکار هستند و در طول دوران گذشته این را نشان دادند که قابل اعتماد نیستند.

 

وی همچنین با اشاره به اهمیت محیط زیست و حفاظت از آن و با اشاره به برخی از فعالیت های گروه حامیان محیط زیست زراوند در چند وقت اخیر خاطرنشان کرد: شما به عنوان دوستداران محیط زیست باید به تمیزی و پاکی شهر اهمیت بدهید و در یک اقدام ساده می توانید بجای استفاده از پلاستیک که بیش از ۴۰۰ سال طول می کشد تا تجزیه شود از زنبیل ها و ساک های پارچه ای که از لحاظ محیط زیستی مشکلی ایجاد نمی کنند استفاده کنید.

 

امام جمعه زرند با مهم دانستن نظافت در اسلام اظهارداشت: تمیز بودن جزئی از اسلام است امیدواریم با آموزش فرهنگ حفاظت از محیط زیست به جایی برسیم که شهری آباد داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

خبرنگار: جواد زمانی /// انتشار: احمدرضا ملکی