معاون متوسطه مدیریت آموزش و پرورش زرند خبرداد:

توزیع کتاب های درسی دانش آموزان از نیمه اول شهریور ماه سال جاری

معاون متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند از توزیع کتابهای درسی دانش آموزان از نیمه اول شهریور ماه سال جاری در شهرستان زرند خبر داد.

معاون متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند از توزیع کتابهای درسی دانش آموزان از نیمه اول شهریور ماه سال جاری در شهرستان زرند خبر داد.

 

tozi ketab

به گزارش صدای زرند، “سید مجید مصطفوی” در گفتگویی با اشاره به روند تألیف کتب توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش، اظهارکرد: کتاب، جزء جدا نشدنی آموزش در تمام دنیا است و در هیچ جای دنیا کتاب از سیستم آموزش و پرورش حذف نشده است.

 

وی افزود: کتابهای درسی دانش آموزان دوره اول شامل پایه های هفتم، هشتم و نهم و متوسطه دوم شامل پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم از طریق کتابفروشی های مجاز و عاملین فروش در سطح شهرستان زرند از نیمه اول شهریور ماه توزیع و دانش آموزان باید در مهلت مقرر نسبت به تهیه کتابهای درسی خود اقدام نمایند.

 

معاون متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند تصریح کرد: کتابهای درسی دانش آموزان دوره ابتدایی، پیش دانشگاهی و هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش از طریق مدارس محل تحصیل دانش آموزان توزیع خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال برای توزیع کتب درسی مقطع اول و دوم متوسطه درشهرستان زرند ۱۷ واحد کتاب فروشی مجاز پیش بینی شده است و لذاهمه تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای توزیع کتب سال جدید تحصیلی در شهرستان زرند صورت گرفته و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

مصطفوی بیان کرد: هزینه کتاب‌ها دقیقا قیمت روی جلد است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در دریافت هزینه‌ها با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/