زمان آغاز آزمون کارشناسی ارشد/ کارت قبلی داوطلبان باطل است

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ در روزهای چهارشنبه ۲۳، پنجشنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ بهمن ماه از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درباره نحوه دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون در ساعت ۱۴ امروز شنبه ۱۹ بهمن خبر داد.

وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش درباره نحوه برگزاری، برنامه زمانی و نحوه دریافت پرینت کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۴ به بعد امروز شنبه ۱۹ بهمن منتشر خواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد, کارت قبلی داوطلبان باطل است, داوطلبان کارشناسی ارشد, کارشناسی ارشد, آزمون کارشناسی ارشد, اخبار, محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد, اخبار دانشگاه

توکلی یادآور شد: داوطلبان توجه داشته باشند که پرینت کارت ورود به جلسه ای که پیش از این دریافت کرده بودند باطل است و ضرورت دارد کلیه داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش در زمان مقرر نسبت به دریافت کارت جدید آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: آدرس محل برگزاری آزمون برای هر یک از داوطلبان ذیل کارت جدید درج شده است و هر داوطلب بر اساس مشخصاتی که در کارت جدید درج شده است در آزمون شرکت می کند.

به گزارش مهر، به دلیل شرایط جوی و بارش برف و همچنین وضعیت نامساعد بسیاری از شهرهای محل آزمون، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ که قرار بود در روزهای ۱۶ تا ۱۸ بهمن برگزار شود با یک هفته تعویق به روزهای ۲۳ تا ۲۵ بهمن موکول شد.

بیش از ۹۵۰ هزار داوطلب در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد شرکت می کنند.