فرماندار شهرستان زرند خبرداد:

برخورد جدی با متخلفان اقتصادی در زرند

فرماندار شهرستان زرند از برخورد جدی با متخلفان اقتصادی در زرند خبرداد.

فرماندار شهرستان زرند از برخورد جدی با متخلفان اقتصادی در زرند خبرداد.

 

barkhord

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند در کمیسیون بازرسی، نظارت و تنظیم بازار شهرستان زرند با بیان اینکه نظارت باید به گونه ای باشد که هیج کس نتواند از شرایط پیش آمده سو استفاده کند، اظهارکرد: با متخلفان اقتصادی در زرند به شدت برخورد می شود.

 

وی به نرخ گذاری کالاها در زرند اشاره کرد، گفت: بازار باید به صورت روزانه رصد شود و از آسیب های اجتماعی احتمالی جلوگیری شود.

 

“مهدی باصره” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند نیز در این نشست به الویت افزایش یک یا ۲ درصدی سود عمده فروشی و خرده فروشی در زرند اشاره کرد، تصریح کرد: کلیه فروشندگان آب تصفیه در زرند امتیاز آب خود را باید از مسکونی به تجاری و امتیاز برق خود را نیز به صنعتی تغییر دهند.

 

وی از افزایش ۱۰ درصدی نرخ اتحادیه های صنف آپارات، تعویض روغن و کارواش در زرند خبرداد، خاطرنشان کرد: نرخ اتحادیه آرایشگران زنانه نیز ۵ درصد افزایش خواهد داشت.

 

به گزارش صدای زرند، همچنین در این نشست مقرر گردید نرخ انواع میوه و تره بار به صورت هفتگی توسط اداره جهاد کشاورزی تعیین و به مراکز فروش اعلام گردد تا در معرض دید عموم مشتریان قرار گیرد.

 

انتهای پیام/